آسیب اغتشاشگران به ۵۰ درصد توان عملیاتی آتش نشانی در زاهدان

فرماندار زاهدان گفت: اغتشاشگران در روز جمعه سیاه به ۵۰ درصد توان عملیاتی آتش نشانی در زاهدان آسیب رسانده اند و ۲۰ شعبه بانک را به آتش کشاندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ابوذر نخعی در  جمع خبرنگاران بیان داشت:  در اغتشاشات روز جمعه سیاه در حوزه آتش نشانی که یک دستگاه بسیار مهم برای رفاه مردم است در برآورد اولیه بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان تخریب اموال آتش نشانی انجام شده است.

 

فرماندار زاهدان ادامه داد: اغتشاش گران یک ایستگاه آتش نشانی را در زاهدان به طور کامل به آتش کشیدند و به چهار ایستگاه آتش نشانی آسیب جدی وارد کرده اند.

 

نخعی با بیان اینکه تقریبا ۵۰ درصد توان عملیاتی آتش نشانی آسیب جدی دیده اند، گفت:  آشوب گران حتی تجهیزات فردی را که برای کار تخصصی آتش نشانی بود  به سرقت برده اند.

 

وی افزود: در حوزه اوژانس، دو آمبولانس پیشرفته تخریب و آشوبگران ۱۲ نفر از پرسنل اوژانس را  مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

فرماندار زاهدان تصریح کرد: همچنین آشوبگران حدود ۲۰ شعبه بانک و ۱۰۰ دستگاه خودپرداز را طعمه حریق و ساختمان بیمه سلامت استان و  کلینیک تخصصی جراحی را به آتش کشاندند. 

 

وی با تاکید بر اینکه مردم  شهر زاهدان  هوشیاری را حفظ کنند و به شایعات توجه نکنند، افزود:  شهر زاهدان در آرامش کامل بسر می برد و زندگی در شهر جریان دارد و مردم  به امورات جاری خود می پردازند.

کد خبر 1220588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha