توانمندی های ۳۴ پایگاه اسوه بسیج در چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته شد

سردار اکبری گفت: ۳۴ پایگاه اسوه که در ارزیابی ها بیشترین امتیاز را کسب کردند توانمندی ها و فعالیت های خود را در قالب نمایشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «محمدعلی اکبری» در بازدید از نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بین پایگاه های بسیج شهرستانهای ۱۰ گانه استان در هفته مقاومت که سوم خرداد بود ارزیابی انجام شد و در نهایت ۳۴ پایگاه اسوه انتخاب و به مرحله برگزاری نمایشگاه راه یافتند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: پایگاه های اسوه استانی به مرحله کشوری هم راه پیدا می کنند بطوریکه در سال ۹۸، دو پایگاه خواهران و دو پایگاه برادران نمونه کشوری اعلام شدند.

 

سردار اکبری تصریح کرد: امروز هم بنا بر بازدیدی که از نمایشگاه انجام شد برنامه های خوب و قابل توجهی به نمایش گذاشته شده است.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۷ پایگاه در حوزه خواهران و ۱۷ پایگاه در حوزه برادران بخشی از فعالیت های خود را به نمایش گذاشتند و مورد بازدید بسیجیان قرار می گیرد.

 

سردار اکبری تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف انتقال تجارب پایگاه ها و رشد و اعتلای بسیج برگزار شده است و در ۹ قالب از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و فضای مجازی با رویکرد مسجد محوری به منصه ظهور گذاشته شده است.

 

کد خبر 1220606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha