بیش از ۵۰۰ نفر در شیروان ویزیت رایگان شدند

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۵۰۰ نفر در این شهرستان ویزیت رایگان شدند و داروی رایگان دریافت کردند.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: جمعیت هلال احمر در طول سال جهت خدمات دهی درمانی بهتر به مناطق محروم اقدام به درمان، ویزیت و داروی رایگان می نماید که از ابتدای امسال تاکنون 500 نفر در این شهرستان ویزیت رایگان و دارو دریافت کردند.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان عنوان کرد: این جمعیت با آیتم هایی از جمله مناطق محروم که پزشک مستقر نیست و افراد نیازمند که مشکل درمانی دارند اقدام به انجام خدمات داوطلبانه می کند که با اعزام تیم هایی متشکل از گروه های مختلف منطقه سه یک آب شیروان، قزل حصار و شورک عبدآباد ویزیت رایگان شدند.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: در این تیم اعزامی خدمات درمانی به مناطق مزبور که همیشه داوطلبانه و جهادی کار می کنند دو پزشک عمومی، ماما، اطفال، توانبخشی، فیزیوتراپ و پرستار خانم و آقا حضور داشتند که علاوه بر خدمات و داروی رایگان، نوار قلب، کنترل فشارخون، تزریقات و خدمات مامایی برای افراد نیازمند و محروم انجام شد.

 

وی بیان کرد: امسال با همکاری شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش جهت مکان مورد نیاز تیم های پزشکی خدمات درمانی خوبی و ویزیت و داروی رایگان به روستاییان ارائه دادند و این طرح ها همچنان ادامه خواهد داشت که در این راستا دستگاه های مرتبط همکاری های خوبی داشتند و مشکلی در این زمینه تاکنون صورت نگرفته است.

 

 

 

کد خبر 1220635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha