همدلی اقشار مختلف مردم در برپایی برنامه های هفته دفاع مقدس ستودنی است

واحد گفت: اقشار مختلف مردم با همدلی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس تلاش کردند و این تلاش ها ستودنی است.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اقشار مختلف مردم با همدلی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس تلاش کردند و این تلاش ها ستودنی است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن سپاسگزاری از همه شهروندان استان و نهادها مختلف در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: بیش از 150 عنوان از برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا شد.

 

وی افزود: برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح در میدان ارتش شهر اردبیل و سایر شهرستان، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس همزمان با اولین روز سال تحصیلی جدید، برگزاری همایش پیاده روی با خانواده در دریاچه شورابیل، تجلیل از مقام شامخ ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس و برگزاری بیش از 200 یادواره از جمله برنامه های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس بود.

 

واحد اضافه کرد: برپایی نمایشگاه رزمی – فرهنگی با بازآفرینی عملیات والفجر یک از جمله برنامه های محوری بود که همچون سال های قبل مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و در این نمایشگاه بخش های از عملیات والفجر یک به صورت رزمی با همکاری یگان های نظامی به نمایش درآمد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اعلام داشت: طی سال جاری 70 عنوان کتاب به همت نویسندگان دفاع مقدس در استان در حال نگارش است که از این تعداد 21 عنوان به مرحله چاپ رسیده و 49 عنوان نیز در مراحل مختلف نگارش، ویراستاری، صفحه آرایی و اخذ مجوز قرار دارد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برپایی نمایشگاه ها و محصولات فرهنگی و کتابخوانی شهدای والامقام و مدافعان حرم، برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری در فضای مجازی به همت هنرمندان متعهد و برگزاری ویژه برنامه های نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس و آموزش خاطره نویسی برای نوجوانان و جوانان نیز از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس بود.

 

کد خبر 1220719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha