موافقت ۴۴ نفر از ساکنین کوی فلسطین برای جابه جایی به کوی زیتون

به گفته شاهین فر، کوی فلسطین با ۱.۳ هکتار مساحت دارای ۱۲۹ قطعه است که ۱۰۹ قطعه آن مسکونی، ۲۹ قطعه تجاری و سه قطعه مذهبی است و تاکنون ۴۴ نفر از ساکنین آن برای جابه جایی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سعید شاهین فر امروز 12 مهرماه در جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده در استانداری در خصوص جابه جایی کوی فلسطین در سفر ریاست جمهوری به زنجان اظهار کرد: هماهنگی های لازم با امام جماعت مسجد محله انجام و نقشه هایی از وضعیت محله تهیه شده است.

 

به گفته معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان، کوی فلسطین با 1.3 هکتار مساحت دارای 129 قطعه است که 109 قطعه آن مسکونی، 29 قطعه تجاری و سه قطعه مذهبی است و تاکنون 44 نفر از ساکنین آن برای جابه جایی اعلام آمادگی کردند.

 

دستگاه ها ۲۰ درصد از ظرفیت فضاهای فرهنگی خود را برای مراسم ازدواج در اختیار زوجین قرار دهند

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین و برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و تفریحی از تاکیدات ریاست جمهوری است، گفت: این دستورالعمل به ورزش و جوانان ابلاغ شد.

 

جواد بازرگان افزود: تمام دستگاه مکلف هستند 20 درصد از فضاهای تفریحی، فرهنگسراها، مجتمع های خدماتی و رفاهی و سالن اجتماعات خود را برای ازدواج زوجین با معرفی کمیته اختصاص دهند.

 

این مسئول گفت: کمیته شهرستان ها به ریاست فرماندار تشکیل خواهد شد و می تواند در راستای مدیریت امکانات از نماینده سازمان ورزش و جوانان و دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نیز استفاده کنند.

 

به گفته وی، سامانه اطلاع رسانی و معرفی امکانات به زوجین توسط فرمانداران تهیه خواهد شد و درخداست زوجین نیز از طریق این سامانه ثبت و پیگیری می شود. زوجین تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد در اولویت قرار دارند.

کد خبر 1220753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha