حضور سه نماینده کردستان در مسابقات ملی قرآنی مدهامتان

گلباغی با اشاره به حضور برگزیدگان مرحله استانی کانون‌های مساجد کردستان در مسابقات قرآنی «مدهامتان»، گفت: تعداد سه نفر از این استان کردستان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات در شیراز اعزام شدند.

«کامل گلباغی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور هر ساله با هدف شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و فراهم کردن زمینه رقابت و معرفی برترین‌ها به جامعه قرآنی برگزار می‌شود.



مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرانی مدهامتان در شیراز، عنوان کرد: فواد مولودی از کانون مجمع قرآن سنندج در رشته قرائت تحقیق، عباس رستمی در رشته‌های اذان و حمیدرضا قربانی در رشته قرائت ترتیل هر دو از کانون امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شهرستان قروه به مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اعزام شدند.


وی بیان کرد: در این دوره و در مرحله استانی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از جوانان و نوجوانان از سراسر کشور در مسابقات شرکت کرده‌اند که قریب به ۱۵۰ نفر به مرحله پایانی راه پیدا کرده‌اند.


 
گلباغی تصریح کرد: مسابقات صبح روز چهارشنبه هفته جاری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز خواهد شد و تا صبح پنج‌شنبه ادامه دارد و عصر پنج‌شنبه نیز اختتامیه مسابقات خواهد بود.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

کد خبر 1220781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha