افزایش طرح های مردم یاری در هفته فراجا/علیرغم نامهربانی ها اما پلیس خود را خادم عموم می داند

سردار ناظری با اشاره به آغاز هفته فراجا و خدمات مردم یاری پلیس در مناطق محروم و دورافتاده، گفت: پلیس علیرغم نامهربانی هایی که در ناآرامی های اخیر به او شد اما همواره خود را خادم نظم و امنیت عموم می داند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی پلیس استان؛ سردار عبدالرضا ناظری در نشست جمع بندی نهایی برنامه های هفته فراجا با گرامیداشت یاد شهدای اخیر پلیس استان گفت: در روزهای نخست این هفته در مدارسی که فرزندان شهدای انتظامی و ایثارگران تحصیل می کنند حضور خواهیم یافت و یاد همرزمان را در جمع دانش آموزان گرامی می داریم.

 


فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: همه می دانند که پلیس در طول سال و در تمام مناسبت ها، ایفای نقش و در حوزه هایی که برای سلامت فردی و اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه زیانبار است، کشفیات و دستگیری های گسترده ای به انجام می رساند و نیاز است نتیجه این تلاش ها را به اطلاع عموم برسد.

 


وی تصریح کرد: در این مناسبت افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور، پلیس راه باغین و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین طرح های مردم یاری و خدمات پزشکی به مردم مناطق محروم را خواهیم داشت.

 


سردار ناظری با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی و تقدیر از سازمان ها و نهادهای همیار پلیس گفت: لازم است از طریق رسانه ها و با اجرای یک سری برنامه، درک عموم مردم در رابطه با اهمیت وجودی پلیس را بالا ببریم تا همه بدانند اگر حضور پلیس حتی در یک مدت محدود کاهش یابد شهروندان در مقابل اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت هیچ امنیت و مدافعی نخواهند داشت.

 


وی با اشاره به اینکه در ناآرامی های اخیر افرادی که از اهداف و آرمان های انقلاب و میهن عزیزمان غافل بودند، دست به آشوب و تعدّی به خادمان نظم و امنیت زدند، یادآور شد: پلیس به رغم این نامهربانی ها، همواره خود را خادم نظم و امنیت عموم می داند که در این رابطه لازم است اقدامات و عملکرد مجموعه انتظامی را در طول سال و به ویژه در هفته فراجا به مردم منعکس کنیم تا سرمایه اجتماعی پلیس بیش از پیش ارتقا یابد.

کد خبر 1220792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha