دشمن به دنبال گرفتن ارزش های دینی از ملت ایران است

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر ضروت هوشیاری عمومی در برابر خطر نفوذ دشمنان، افزود: دشمنان فرهنگ دینی پشتوانه ای مستحکم جهت مقاومت در برابر دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام «جعفر هاشمی»، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: دشمنان بعد از آزمون و خطاهای که انجام دادند مثل کودتا، ترور افراد موثر نظام، وهشت سال جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که ستون اصلی انقلاب، فرهنگ دینی ملت است.

 

کارشناس فرهنگی لرستان افزود: دشمنان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیده اند که ملت ایران اسلامی به پشتوانه فرهنگ دینی در برابر دنیای استکبار ایستادند و جانانه مقاومت کردند.

 

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: فتنه های مختلف دشمنان در طول 37 ساله عمر انقلاب اسلامی در سایه پشتوانه قوی فرهنگی ملت خنثی شد.

 

وی بیان کرد: دشمنان که به عمق فرهنگ غنی دینی و ارزشی ملت ایران پی بردند پس از پایان جنگ تحمیلی در قالب دسیسه های مختلف به فکر ضربه زدن به فرهنگ ملت و جدا کردن مردم از این فرهنگ افتادند.

 

حجت الاسلام هاشمی اذعان داشت: دشمنان به خوبی دریافته اند تا این باور و فرهنگ در بین ملت وجود دارد راه به جایی نمی برند.

 

وی افزود: دشمنان جنگ فرهنگی تمام عیاری را علیه فرهنگ ما به راه انداخته اند و این جنگ در سال های اخیر شدت یافته است.

 

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، اظهار کرد: دشمن به دنبال گرفتن ماهیت انقلاب، نظام سیاسی حاکم برکشور و گرفتن حضور مردم است.

 

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام قوا تلاش می کند فرهنگ ملت را تضعیف کند و بین مردم و مسئولان  اختلاف ایجاد کند و هویت ملت را بگیرد.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به دسیسه های دشمنان برای ایجاد گسست بین مردم و نظام، تاکید کرد: دشمن تلاش می کند فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را از ملت بگیرد.

 

وی با اشاره به هشدار های رهبر انقلاب درخصوص خطرنفوذ دشمن، تاکید کرد: دشمن تلاش می کند در بین مردم و مسئولان نفوذ کند تا برای دستیابی به اهداف شوم خود برنامه ریزی کند.

 

این کارشناس دینی، بیان کرد: عموم مردم و مسئولان باید با هوشیاری کامل مراقب دسیسه های دشمنان باشند و در تمام زمینه ها دقت کنند.

 

حجت الاسلام هاشمی ابراز کرد: مسئولان در سیاست داخلی، خارجی، مراکز علمی و دانشگاهی و ادارت باید  با هوشیاری و مراقبت به اجرای برنامه های فرهنگی جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان تلاش کنند.

کد خبر 1220806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha