پرچم شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در «دروازه قرآن» برافراشته شد

مشفقیان گفت: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به مناسبت تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس به برافراشتن پرچم ایران، شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در ورودی «دروازه قرآن» اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی مشفقیان، امروز سه شنبه (12 مهر) ضمن گرامیداشت تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به مناسبت این تقارن به برگزاری ویژه برنامه هایی در سطح شهر شیراز پرداخته و برافراشتن پرچم ایران، شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در ورودی «دروازه قرآن» از این موارد است.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: این پرچم در ارتفاع 50 متری قرار گرفته و هدف از برافراشتن آن تثبیت جایگاه شیراز در حوزه های گردشگری و مذهبی است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) هم  شیراز را بعد از مشهد و قم، سومین حرم اهل ‌بیت (ع) نامیده اند که باید این مهم در تبلیغات عمومی و رسانه ‌ای و هنگام تخصیص اعتبارات گوناگون، مورد توجه قرار گیرد و مشتاقان داخل و خارج از کشور بیشتر متوجه قداست و اهمیت این بارگاه مقدس شوند.

وی اعلام کرد: ویژه برنامه «مردان شهر» با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی فارس برگزار شد و صنوف گردشگری از ایثارگران، جانبازان و خانواده آنها و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در حوزه های گردشگری، هتل داری و صنایع دستی، تقدیر کردند.

مشفقیان تصریح کرد: شهدا و یادگاران دفاع مقدس از برکات ایران اسلامی هستند و انقلاب اسلامی ماندگاری و موفقیت‌ه ای خود را مدیون خون پاک شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران است.

کد خبر 1220824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha