مانور ترکیبی اطفاء حریق، جستجو ، امداد و نجات و مقابله با اقدامات خرابکارانه در انزلی برگزار شد

مانور ترکیبی اطفاء حریق، جستجو، امداد و نجات و مقابله با اقدامات خرابکارانه امروز(۱۲ مهر) در اسکله شماره ۱۲ مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، مانور ترکیبی اطفاء حریق، جستجو، امداد و نجات و مقابله با اقدامات خرابکارانه امروز (سه‌شنبه، ۱۲ مهر ) در اسکله شماره ۱۲ مجتمع بندری انزلی با حضور مدیر پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سرپرست حوزه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.  

 

«حسین یونسی» در حاشیه اجرای این مانور ترکیبی در جمع خبرنگاران اجرای اینگونه مانورها را در راستای ارتقای ایمنی و امنیت مجتمع بندری انزلی اعلام کرد و اظهار داشت: این مانورها به منظور ایجاد آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی برگزار می‌شود تا در این موارد ارزیابی‌های لازم انجام شوند.

 

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به تهدیدات امنیتی و ایمنی در این مجتمع بندری با فعالیت‌های متنوع تخلیه و بارگیری، ترانزیت کالا و صادرات و واردات گفت: این تهدیدات باید در این مجتمع بندری به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

 

وی افزود: در داخل بنادر اتفاقاتی می افتد که به ما کمک می‌کند تا نسبت به شناسایی نواقص خود اقدام کنیم؛ در این مانور نیز سعی شد با دعوت از بنادر کل کشور نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم تا در حوادث احتمالی نقصی نداشته باشیم.

 

یونسی خاطرنشان کرد: این مانور در سطح بسیار خوبی به‌صورت واقعی برگزار شد و پیش از برنامه زمان‌بندی شده به پایان رسید.

کد خبر 1220834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha