پیوند کودکان و نوجوانان با مساجد از آنها افراد متدین و مذهبی می‌سازد

روشن زاده جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد را از مهمترین رویکرد کانون‌های مساجد دانست و گفت: پیوند کودکان، نوجوانان و جوانان با مساجد، از آنها افراد متدین و مذهبی می‌سازد و این افراد در آینده نقش بسزایی در جامعه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سلمان روشن زاده امروز سه شنبه (۱۲ مهر) در حاشیه بازدید از کلاس نقاشی کودکان با موضوع عاشورا در کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شادگان اظهار کرد: جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد از مهمترین رویکرد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان افزود: پیوند کودکان، نوجوانان و جوانان با مساجد، از آنها افراد متدین و مذهبی می‌سازد و این افراد در آینده نقش به سزایی در جامعه خواهند داشت.

 

عبدالله جابری کارشناس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شادگان نیز با تقدیر از فعالیت‌های بسیار ارزنده واحد خواهران کانون امام حسین (ع) شادگان تصریح کرد: کانون‌های مساجد نقش مهمی در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان مساجد و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه دارند.

 

در ادامه این بازدید نیز کوکب چعبی عنوان کرد: کلاس نقاشی کودکان در سنین سه تا ۶ سال با موضوع قرآن، محرم و عاشورا و هفته دفاع مقدس از مهر ماه سال جاری در این کانون برگزار شده و خانواده‌ها از این کلاس‌ها برای فرزندانشان استقبال کرده‌اند.

 

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی، هنری امام حسین (ع) هدف از برگزاری این کلاس‌ها را اُنس گرفتن کودکان از سنین کودکی به مسجد عنوان کرد و یاد آور شد: کلاس قالیچه بافی و خیاطی واخلاق از دیگر کلاس‌هایی است که برای خواهران در این کانون دائر است.

 

کد خبر 1220893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha