قاریان قرآن نور چشم و حجت الهی در میان سایر جوانان هستند

آیت الله دستغیب گفت: قاریان قرآن و شرکت کنندگان در مسابقات و رویدادهای قرآنی نور چشم و حجت الهی در میان سایر جوانان هستند و «مدهامتان» هم یک فرصت ارزشمند برای استفاده معنوی از برکات قرآن در جامعه است.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب، با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله کشوری مسابقات «مدهامتان» در شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: لازم است تا جوانان ما قدر جوانی را بدانند زیرا جوانی یک فرصت ارزشمند برای تعالی انسان است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه والای جوانان صالح نزد خدای متعال ادامه داد: خداوند نزد ملائکه خود نسبت به جوان صالح افتخار می کند و صالح بودن در دوره جوانی یک حسن بزرگ است.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه قاریان جوان عنوان کرد: قاریان قرآن و شرکت کنندگان در مسابقات و رویدادهای قرآنی نور چشم و حجت الهی در میان سایر جوانان هستند و برای موفقیت نسل جوان فعال در عرصه ها و حوزه های قرآنی دعا می کنیم.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز خرسندی از میزبانی از مسابقات قرانی «مدهامتان» در سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: آیات الهی مطابق بر فطرت است و جوانان هم دارای فطرت پاک هستند و بیشترین اثر را در روحیه جوانان خط مشی زندگی جوانان و ... دارد و قرآن کریم در طول تاریخ همواره برکات فراوان به همراه داشته است و «مدهامتان» هم یک فرصت ارزشمند برای استفاده معنوی از برکات قرآن در جامعه است.

کد خبر 1220914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha