برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» شاخص ترین اقدام کانون های فرهنگی هنری مساجد است

فیروززاده گفت: شاخص ترین اقدام کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» است که تا مرحله کشوری تداوم دارد و اکنون برای پانزدهمین بار شاهد برگزاری مرحله کشوری آن در سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم.

مرضیه فیروززاده، ضمن ابراز خرسندی از میزبانی شیراز در مرحله نهایی مسابقات قرانی «مدهامتان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: نقش مساجد در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های قرانی بسیار کلیدی است که نباید از این ظرفیت موثر غافل شویم.

ناظر مسابقات «مدهامتان» افزود: ایجاد فرصت فعالیت های جذاب و با انگیزه در مساجد در عرصه های قرآنی موجب می شود تا مخاطبان بیشتری جذب شوند و برای نسل جدید جذابیت بیشتری داشته باشد.

داور سطح 2 لحن کشوری مسابقات قرآنی اضافه کرد: شاخص ترین اقدام کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» است که تا مرحله کشوری تداوم دارد و اکنون برای پانزدهمین بار شاهد برگزاری مرحله کشوری آن در سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم.

وی با تاکید بر جایگاه ارزشمند شیراز در گردشگری مذهبی عنوان کرد: شیراز دارای جاذبه های گردشگری مذهبی غنی است و مسجد تاریخی «نصیرالملک» شیراز انتخاب موثری برای برگزاری افتتاحیه مسابقات کشوری «مدهامتان» بوده زیرا این مسابقه از مسجد برگرفته شده است.

کد خبر 1220920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha