یادواره شهدای نیروی انتظامی برگزار می شود

احمد بلندنظر گفت: نیروی انتظامی شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است بنابراین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، یادواره شهدای نیروی انتظامی در هفته ناجا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «احمد بلندنظر» ضمن گرامیداشت هفته ناجا با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و آسایش عمومی مردم، گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در امنیت و آرامش آن است و این مهم مرهون تلاش های سبز قامتان نیروی انتظامی و همکاری مردم همیشه در صحنه است.

 

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: اقدامات و رویکردهایی که مجموعه انتظامی شهرستان جیرفت در سطح شهر و روستاها دارد با روحیه جهادی و نگاه اجتماعی محور  قابل تحسین است.

 

وی با بیان این مطلب که نیروی های جان بر کف انتظامی بازوان قدرتمند ایجاد امنیت هستند، افزود: هفته ناجا باید با اقتدار، قدرت و صلابت برگزار شود.

بلندنظر با اشاره به این که نیروی انتظامی شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، یادواره شهدای نیروی انتظامی در هفته ناجا برگزار می شود.

 

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت در خاتمه خاطرنشان کرد: در هفته نیروی انتظامی زمینه و بستر مناسب برای آشنا سازی بیش از پیش شهروندان با وظایف و ماموریت های پلیسی، ارتقای تعامل پلیس و مردم، مشارکت مردم در برقراری امنیت، ارائه آموزش های موثر در پیشگیری یا کاهش جرایم و آموزش همگانی است.

کد خبر 1220923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha