نمایشگاه اسوه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان دایر است

در راستای انتخاب و معرفی پایگاه‌های برتر در سطح استان، نمایشگاه اسوه از  ۱۱ مهرماه به مدت سه روز فعالیت خود را در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین آغاز  کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سازمان بسیج در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌رساندن پایگا‌ه‌های مقاومت، هر ساله اقدام به شناسایی و انتخاب پایگاه‌های بسیج می‌کند.

 

 


در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج که در مرحله شهرستانی انتخاب شده‌اند در مرحله استانی در نمایشگاه اسوه حضور دارند تا در یک رقابت سالم و سازنده اقدامات و عملکرد‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، حمایتی از اقشار کم‌درآمد، گروه‌های جهادی و سایر حوزه‌هایی که بسیجیان در این عرصه‌ها فعال هستند، عرضه کنند.

 


در این نمایشگاه غرفه بسیج حقوق‌دانان، بسیج جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج علمی و پژوهشی حضور دارند.

 


پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام عرصه‌ها فعال هستند و بنا به موقعیت منطقه محصولات مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی، تولیدی، اجتماعی را در دید عموم قرار داده اند.

 


نمایشگاه اسوه از ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین فعالیت خود را آغاز کرده و صبح روز ۱۴ مهر ماه ساعت ۹:۳۰ نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1220944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha