اجرای طرح مهر تحصیلی در بهشهر به همت اوقاف بهشهر

فاضلی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف دستگیری از نیازمندان، طرح مهر تحصیلی در بهشهر به همت اوقاف بهشهر و خیران اجرایی شد.

محمدحسین فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: کمک به نیازمندان از محل نیات واقفان یکی از دهها طرح اجرایی اوقاف در اجرای امینانه واقفین است که براساس نیات واقفین اجرایی می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند هم یکی از برنامه های مهم ماست که همزمان با سال تحصیلی اجرایی می شود تا همچون همیشه در کنار حفظ و احیای موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش هم به کمک اوقاف اجرایی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و خدماتی خلاصه شده است و در طول سال تلاش داریم تا در راستای عمل به نیات واقفان تلاش شود.

 

فاضلی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف دستگیری از نیازمندان، طرح مهر تحصیلی در بهشهر به همت اوقاف بهشهر و خیران اجرایی شد و در این راستا بیش از 255 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان توزیع شد و در همین راستا در سال جاری 250 بسته کمک مومنانه به همت اوقاف بهشهر از محل درآمد موقوفات و کمک خیران در بین افراد نیازمند و کم برخوردار بهشهر توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: سال گذشته با توجه به وجود کرونا و افزایش نیازمندی ها، در کنار نیات واقفان با همراهی و کمک خیران تعداد یک هزار 800 بسته کمک معیشتی به نیازمندان اهدا شد که امسال این تعداد به 250 بسته رسیده و توزیع شد.

 

کد خبر 1220965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha