کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت حضور کودکان را در فعالیت های قرآنی فراهم کنند

قره شیخ لو گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری فعالیت های قرآنی کودکان باید اقدامات تشویقی در نظر بگیرند و به جذب نسل جوان به فعالیت های قرآنی تمرکز ویژه کنند و آموزش در این حوزه حائز اهمیت ویژه است.

مهدی قره شیخ لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در روایت داریم مساجد برای قرآن برپا شده اند و به آموزش های قرآنی همه جانبه در مساجد باید توجه شود و به ظاهر و باطن قرآن باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

داور بخش تجوید پانزدهمین دوره «مدهامتان» افزود: جوانان و نوجوانان با قرآن باید به عنوان منبع اصلی دین مبین اسلام آشنا شوند و مسئولان مربوطه در حوزه مساجد از امام جماعات و مسئولان باید به مساجد به عنوان مرکز و محفل قرآنی توجه کنیم.

وی اضافه کرد: اما گاهی شاهد کم لطفی هایی در این حوزه هستیم و هر چقدر مساجد نسبت به توسعه برنامه های قرآنی اقدام کنند برای آینده سرمایه گذاری کرده اند.

قره شیخ لو تاکید کرد: باید در بحث آموزش قران در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد نگاه ویژه داشته باشیم و به باطن قران و تفکر در مفاهیم آن نیز فرصت لازم در مساجد ایجاد شود.

وی با اشاره به ایجاد فرصت مناسب برای حضور کودکان در مساجد بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برگزاری فعالیت های قرآنی کودکان باید اقدامات تشویقی در نظر بگیرند و به جذب نسل جوان به فعالیت های قرآنی تمرکز ویژه کنند و آموزش در این حوزه حائز اهمیت ویژه است.

کد خبر 1221004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha