۱۴ اثر برتر قصه گویی به مرحله ملی راه یافتند

جعفری با اشاره به ثبت ۶۸۰ اثر قصه گویی در جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۴ اثر از استان اصفهان به مرحله ملی این جشنواره راه یافت.

«منیره جعفری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به برگزاری مرحله شهرستانی و استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اظهارداشت: این رویداد در مرحله کانونی و استانی در اصفهان برگزار و 14 اثر برتر به مرحله ملی معرفی شدند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه 680 اثر قصه گویی در استان اصفهان به ثبت رسید، افزود: این آثار در مراکز کانون سراسر استان اصفهان مورد ارزیابی قرار گرفت و 220 قصه گو برتر به مرحله استانی معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: از میان 220 اثر معرفی شده به دبیرخانه قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، 71 مورد در مرحله نهایی مورد داوری قرار گرفت که 14 اثر به عنوان آثار برتر و 18 اجرا قصه گویی هم به عنوان اثر شایسته تقدیر از سوی داوران برگزیده شد.

جعفری ایثار و آزادی، شادی‌ و غم و آرزو امید را از عناوین موضوعی این دوره از جشنواره قصه گویی بیان کرد و اذعان داشت: علاوه بر نوجوانان، بزرگترها به ویژه مادر بزرگ و پدر بزرگ ها هم می توانستند در این رقابت شرکت کنند.

 

به گفته وی، قصه گویی یکی از برنامه های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در طول سال برنامه هایی در این خصوص برگزار و این رویداد فرصتی برای شناسایی استعدادهای برتر است.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان استفاده از ظرفیت قصه گویی برای غنی سازی اوقات فراغت مهم خواند و یادآورشد: یکی از جلوه های ممتاز برای اوقات فراغت و ترویج باورهای اخلاقی و اجتماعی و هویت بخشی به نسل جدید، قصه گویی است که نیازمند کسب مهارت هم می باشد.

کد خبر 1221026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha