«مدهامتان» در شمار مسابقات قرآنی دارای سطح مطلوب قرار دارد

رحمانی گفت: «مدهامتان» در شمار مسابقات قرآنی قرار دارد که از سطح خوبی برخوردار است و این حرکت قرآنی با مدیریت های خلاقانه تداوم یابد.

سعید رحمانی، ضمن حضور در مسابقات «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: «مدهامتان» در شمار مسابقات قرآنی قرار دارد که از سطح خوبی برخوردار است و این حرکت قرآنی با مدیریت های خلاقانه تداوم یابد.

داور وقف و ابتدا پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» افزود: در این دوره از مسابقات کشوری «مدهامتان» شاهد تلاش دلسوزان این عرصه در شیراز هستیم.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های قرآنی و انس با قرآن نقش بسزایی دارند و اگر کانونه ا بینشان فاصله بیفتد بسیاری از اقدامات خوب از بین می رود و شاهد نتایج نامطلوب در جامعه می شویم.

رحمانی با اشاره به نقش کلیدی مساجد در رخ دادن رویدادهای فرهنگی و مذهبی موثر در جامعه عنوان کرد: وقتی حرکت های فرهنگی در دل مساجد کلید می خورد پیامدهای مطلوبی دارد و فعالیت های قرآنی علاوه بر مساجد در مدارس ودانشگاه ها هم باید با مدیریت و خلاقیت مطلوب تقویت شود.

کد خبر 1221027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha