«مدهامتان» نوجوانان و جوانان را برای حضور فعال در مساجد تشویق می کند

پورزرگری گفت: «مدهامتان» از مسابقاتی است که امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد به خوبی آن را برگزار می کنند و نوجوانان و جوانان را برای حضور فعال در مساجد تشویق می کند.

محمدرضا پورزرگری، ضمن حضور در مسابقات «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج فرهنگ قرآنی نقش موثری دارند زیرا مسجد از ابتدای اسلام از مراکز اثرگذار جامعه اسلامی بوده و برای فعالیت مذهبی جوانان و مشارکت در رویدادهای اجتماعی نقش موثری داشته است.

داور تجوید پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» افزود: به دلیل سابقه مسجد در ایران اسلامی، مسجد نقش اثرگذاری در بین نمازگزاران، نسل جدید و تشویق و دعوت آنها به مشارکت در رویدادهای مذهبی و اسلامی و قرآنی دارد.

وی مسابقات قرآنی «مدهامتان» را در جذب نسل جدید به محافل قرانی موثر دانست و بیان کرد: «مدهامتان» از مسابقاتی است که امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد به خوبی آن را برگزار می کنند و جوانان را برای حضور فعال در مساجد تشویق می کند.

پورزرگری تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد به حفظ قران و جذب به سمت قرآن اثربخش است و  از حضور کارشناسان قرآنی برای تقویت این مسابقات باید استفاده کنیم.

کد خبر 1221030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha