رتبه آورندگان نوجوان و جوان مسابقات قرآنی اساتید قرآنی خوبی در مساجد خواهند بود

عباسی نظری گفت: آموزش قرآن در سطح مساجد با مدرسان و اساتید خوب باید دنبال شود و رتبه آورندگان نوجوان و جوان مسابقات قرآنی هم می توانند اساتید قرآنی خوبی در مساجد باشند و باید با تشویق و جایزه در آموزش قران حرکت کنیم.

معصومه عباسی نظری، ضمن حضور در مسابقات «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یکی از اقدامات موثری که برای جذب نسل جدید به محافل ومسابقات قرآنی باید در پیش گرفته شود بسته های تشویقی است.

داور تجوید پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» افزود: باید برای تربیت نسل قرآنی سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم در نظر گرفته شود و بودجه حمایتی مناسب از سوی مسئولان به بخش قرآنی اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: مساجد باید در کانون های خود بر آموزش قرآن و تقویت کارهای فرهنگی با دعوت از نسل جوان با زبان خوش و اخلاق محوری اقدام کنند تا شاهد تشویق نوجوانان و جوانان برای حضور در فعالیت های مختلف در مساجد باشیم و نسل ما مسجد محور بار بیایند.

عباسی نظری با تاکید بر شیوه آموزش قران در مساجد و مدارس بیان کرد: آموزش قرآن در سطح مساجد با مدرسان و اساتید خوب باید دنبال شود و رتبه آورندگان نوجوان و جوان مسابقات قرآنی هم می توانند اساتید قرآنی خوبی در مساجد باشند و باید با تشویق و جایزه در آموزش قران حرکت کنیم.

 

کد خبر 1221045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha