مسئولان اغتشاشات و آشوب های اخیر در زاهدان را ریشه یابی کنند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با هوشیاری وحدت را حفظ کنیم، گفت: مسئولان اغتشاشات و آشوب های اخیر در زاهدان را ریشه یابی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در همایش بصیرت و همدلی در زاهدان بیان داشت: از مسئولان امر تقاضا می شود که اغتشاشات و آشوب های اخیر در زاهدان را ریشه یابی کنند.

 

وی افزود: مسئولان باید  کسانی را که اغتشاشات و آشوب های اخیر را در زاهدان رقم زدند و دست هایی که پشت این قضیه بود مشخص و به دست قانون بسپارند.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند وحدت امت اسلامی را برهم زنند، ادامه داد: صهیونیست ها، عامل اختلاف، جنگ و آشوب در کشورهای اسلامی هستند.

 

سلامی با بیان اینکه با هوشیاری وحدت را حفظ کنیم، گفت: وحدت دو عنصر اساسی حسن تعامل بین مردم و مسئولان و حسن اعتماد در میان مسئولان و در میان مردم، بزرگان، سران طوایف و ریش سفیدان و تمام لایه های جامعه دارد که اگر حفظ شود آن وحدت ماندگار و جاودانه خواهد بود و دشمن نمی تواند در صف های ما رخنه کند.

کد خبر 1221064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha