جشن بیعت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت گفت: جشن بیعت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تبیین فرهنگ انتظار برپا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک و تحنیت فرا رسیدن سالروز امامت امام زمان (عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: متناسب با فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) با محوریت مساجد، ویژه برنامه های مختلفی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی، سخنرانی و همایش های تبیینی، ایستگاه های ویژه نقاشی برای کودکان از جمله برنامه های هدفمند در حوزه تبیین فرهنگ و معارف مهدوی است.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین معارف مهدوی در میان نسل نوجوان و جوان اظهار کرد: ایجاد شرایط مناسب برای گفت وگو در خصوص فرهنگ مهدویت برای نوجوانان در قالب نشست های مهدوی فراهم شده است.

 

وی اظهار کرد: تجمعی نیز با هدف بیعت با امام زمان(عج) در قالب یک همایش فرهنگی هنری پنجشنبه ۱۴ مهر در نظر گرفته شده است.

 

شکری با بیان این مطلب که هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه های معرفتی تبیینی در این خصوص با هماهنگی بنیاد مهدویت انجام شده است اظهار کرد: عناوین نماز و مهدوبت، کودکان و مهدویت، توجه به سیره و روش شهداء از جمله برنامه های پیش رو به این مناسبت است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی دینی متناسب با اهمیت و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله شاخص های فرهنگی معرفتی با هدف تبیین فرهنگ انتظار است. 

 

 

کد خبر 1221068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha