مردم بصیر ایران  در حوادث اخیر، راه حق و باطل را تشخیص دادند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مقوله انتظار موجب پایداری و پیشرفت و امید به آینده است گفت: در حوادث اخیر مردم بصیر ایران اسلامی خوب درخشیدند و راه حق و باطل را تشخیص دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، سردار حسین اشتری امروز(پنجشنبه ۱۴ مهرماه) همزمان با ۹ ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در صبحگاه مشترک «عهد سربازی» که با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی و گروه‌های مختلف مردم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: حوادث اخیر با هدف خارج کردن کشور از مسیر پیشرفت از سوی دشمن ساماندهی و طراحی شده بود.

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است و هر گروهی که بخواهد آن را به مخاطره بیندازد در مقابل آن قاطعانه می‌ایستیم تاکید کرد: ما با اقتدار، تدبیر و خویشتنداری با گروه‌هایی که قصد بر هم زدن امنیت مردم را داشتند؛ برخورد قانونی کردیم.

 

فرمانده فراجا با بیان اینکه مقوله انتظار موجب پایداری و پیشرفت و امید به آینده است افزود: در حوادث اخیر مردم بصیر ایران اسلامی خوب درخشیدند و راه حق و باطل را تشخیص دادند.

 

سردار اشتری افزود: با وجود توطئه‌های دشمن و به برکت خون پاک شهیدان، الحمدلله در کشور آرامش و امنیت برقرار است و دشمن نتوانست و نخواهد توانست امنیت کشور را خدشه دار کند.

 

فرمانده فراجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان نیرو‌های مسلح گفت: سخنان مقام معظم رهبری آبی بر آتش بود و باعث امیدواری مردم و ناامیدی دشمنان شد.

 

در پایان این مراسم نشان خادمی به همراه پرچم مسجد مقدس جمکران به سردار اشتری اعطاء شد.

کد خبر 1221145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha