تجدید میثاق مدیر و کارکنان فهما چهارمحال و بختیاری با آرمان های شهدا

مدیر و کارکنان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۹ مهرماه «سالروز بیانات رهبر انقلاب در خصوص کانون های مساجد در خراسان شمالی» با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، مدیر و کارکنان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (پنج شنبه ۱۴ مهر) با حضور در گلزار مطهر شهدا و به مناسبت ۱۹ مهرماه «سالروز بیانات رهبر انقلاب در خصوص کانون های مساجد در خراسان شمالی» با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

 

«محمدرضا مظاهری» در این آیین معنوی اظهار داشت: عزت، آزادی، استقلال جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم چراکه این خون شهدا بود که باعث ماندگاری نظام اسلامی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تجدید میثاق با آرمان های شهدا یکی از مهمترین برنامه های ستاد کانون های مساجد به مناسبت ۱۹ مهرماه «سالروز بیانات رهبر انقلاب در خصوص کانون های مساجد در خراسان شمالی» است ابراز کرد: این آیین معنوی در سایر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز برگزار می شود.

 

مظاهری با اشاره به اینکه شهدا با خون خود موجب عظمت و جاودانگی به انقلاب اسلامی ایران شدند گفت: حضور و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد یکی از وظایف اعضای کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری است.

 

گفتنی است: مدیر و کارکنان کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در این آیین با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

 

خاطرنشان می شود: خاطرنشان می شود: رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ مهر سال ۱۳۹۱ در خراسان شمالی فرمودند: من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد اختلاف به وجود بیاید. با همکاری بسیج این کانون های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید. برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیازِ آن جوانی است که آن جا حضور پیدا می کند، فراهم کنید. مطالعه کنید. کتاب هایی وجود دارد که می شود از این کتاب ها استفاده کرد. کتاب هایی هست، بروید بپرسید، تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند. خودتان را مجهز کنید. مسلح کنید به سلاح معرفت و استدلال. بعد به کانون های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید.

 

کد خبر 1221146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha