اجرای جشنواره اسوه با هدف ایجاد رقابت سالم بین پایگاه های مقاومت بسیج در زنجان

به گفته حیدری، جشنواره اسوه در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌رساندن پایگا‌ه‌های مقاومت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علیرضا حیدری امروز 14 مهرماه در مراسم اختتامیه جشنواره استانی اسوه اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه استانی اسوه را با برپایی غرفه بسیج حقوق‌دانان، بسیج جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج علمی و پژوهشی و با حضور تیم های ارزیاب از 11 مهرماه به مدت سه روز در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برپا کردیم.

 

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان ادامه داد: جشنواره اسوه در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌رساندن پایگا‌ه‌های مقاومت، هر ساله اقدام به شناسایی و انتخاب پایگاه‌های بسیج برگزار می شود.

 

وی افزود: در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج که در مرحله شهرستانی انتخاب شده‌اند در مرحله استانی در نمایشگاه اسوه حضور یافتند تا در یک رقابت سالم و سازنده اقدامات و عملکرد‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، حمایتی از اقشار کم‌درآمد، گروه‌های جهادی و سایر حوزه‌هایی که بسیجیان در این عرصه‌ها فعال هستند، معرفی شود.

 

حیدری خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام عرصه‌ها فعال هستند و بنا به موقعیت منطقه محصولات مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی، تولیدی، اجتماعی را در دید عموم قرار داده اند و برترین های این جشنواره در مرحله کشوری حضور یافتند.

کد خبر 1221147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha