بیانیه گام دوم انقلاب، سند بالادستی اعتلای بسیج است

سردار طهماسبی با بیان اینکه سند بالادستی اعتلای بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا در سند اعتلای بسیج به جایگاهی که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، بالاخص ۶ توسعه ای که ایشان به بسیج داشتند، دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز 14مهرماه در مراسم اختتامیه جشنواره  اسوه در نمایشگاه کاسپین زنجان اظهار کرد: این جشنواره حاصل زحمات فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج است.

 

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد غرفه ها 16غرفه بود که امسال این عدد به 110 غرفه رسیده است، گفت: این موضوع نشان از عملکرد و تلاش جهادی پایگاه های مقاومت بسیج دارد.

 

این مسئول با بیان اینکه عملکرد پایگاه موفق به صورت مستند در صدا و سیما منعکس شود، گفت: از پایگاه های مقاومت بسیج برتر که در این نمایشگاه خوش درخشیدند، در برنامه مالک اشتر نیز تجلیل خواهد شد.

 

این مسئول در ادامه با یادآوری اینکه بسیج در گام پنجم انقلاب وظایف مهمی دارد، خاطرنشان کرد: مقام معظهم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جایگاه انقلاب و نقش هر قشر اشاره فرمودند و ما هم از فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج انتظار داریم این بیانیه را مطالعه کنند.

 

طهماسبی با بیان اینکه سند بالادستی اعتلای بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: تلاش خواهیم کرد تا در سند اعتلای بسیج به جایگاهی که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، بالاخص 6 توسعه ای که ایشان به بسیج داشتند، دست یابیم.

 

به گفته جانشین سپاه استان زنجان، بسیج یک نهاد مردمی، ارتش سازمان یافته رهبری و کاملا منعطف است و به فراخور نیاز کشور در جاهای مختلف آماده خدمت گذاری باشد، ممکن است بسیج در اقتصاد مقاومتی، در خیابان ها برای مقابله با نارآرامی ها، دفاع از حرم، در مناطق محروم، حوزه های علمی و جهاد تبیین خدمت کند.

 

وی به حضور بسیح در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور اشاره کرد و گفت: بسیج همان مردم است و در تمام عرصه ها پای خدمت بود و خواهد ماند.

 

طهماسبی با یادآوری اینکه امروز دشمنان انقلاب از دستاوردهای انقلاب متحیر مانده ولی سعی در سیاه نمایی و ایجاد روحیه ناامیدی در کشور دارند، گفت: دستاوردهای ایران در حوزه پزشکی، فناوری و دانش بنیان قابل تقدیر است و در حوزه مشکلات اقتصادی نیز می توان با روحیه جهادی و بسیجی وارد عمل شد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب ما زنده است و دشمن برای ما برنامه دارد، افزود: برای مقابله با توطئه دشمن باید بصیرت داشت و مردم همیشه در صحنه ایران برای مقابله با این توطئه به میدان آمده و اغتشاشات، توهین به قران و انقلاب را محکوم کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج یادگار اعجاز گونه امام راحل است، گفت: به فرموده رهبری همه مردم مدافع نظام هستند چرا که مردم می دانند این انقلاب زمینه ساز ظهور خواهد بود.

 

کد خبر 1221155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha