اقدامات فراجا در راستای صیانت از جان، مال و ناموس مردم است

آیت الله عبادی با بیان اینکه اقدامات فراجا در راستای صیانت از جان، مال و ناموس مردم است، گفت: امنیت یک حد و مرزی دارد که اگر مهاجمی آن حد و مرز را رد کند خطر قرمز پلیس است که باید مقابله کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز (۱۴ مهر) در دیدار فرمانده و جمعی از نیروهای فراجای خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم در قالب‌های مختلف نسبت به فداکاری های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، اظهار امتنان و تقدیر می کنند تا برسد به آن بیان زیبای رهبر انقلاب اسلامی و این افتخاری که امروز نیروی انتظامی از زبان نائب حضرت مهدی(عج) گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد کمی از افرادی که جایگاه و مواضعشان ترجمه حرف دشمن است و گاهی بی محبتی و حتی اهانت و تعدی به جان مقدس نیروهای فراجا می کنند جزو مردم نیستند و موضع مردم را ندارند، افزد: اما یک نفر هم اینگونه باشد خوب نیست، چراکه فطرت انسانی است که زیر سوال می رود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به ایجاد امنیت توسط نیروهای انتظامی، تأکید کرد: امنیت شرط و مقدمه بر هرکاری است، چه احسانی بالاتر از اینکه پلیس مقتدر در امور مختلف نخوابند و بیدار باشند تا برای جامعه امنیت ایجاد کنند، حال عوض اینکه تشکر کنند، تیراندازی می کنند!

 

وی با بیان اینکه باید از جانب این افراد نیز از پلیس عذرخواهی کنیم، ادامه داد: ایران جزو امن ترین کشورهای جهان است، اما باز هم برخی از چارچوبه درک انسانی خارج می شوند.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه وجود مبارک کارکنان انتظامی فدا شود تا جامعه امن بماند خیلی ارزشمند است، گفت: سلسله وجودی نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت برگشت می کند به ابتکار حضرت علی(ع) که از پنج نفر شروع کردند و به شرطة الخمیس معروف است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امنیت یک حد و مرزی دارد که اگر مهاجمی آن حد و مرز را رد کند خطر قرمز پلیس است که باید مقابله کند، برخی ها خودشان را به نادانی می زنند و گفته می شود که در برخی موارد پلیس ابتدا تیراندازی کرده، خب مسلم است که پلیس باید برای حفظ امنیت اول اقدام کند.

 

وی خطاب به کارکنان فراجای خراسان جنوبی، گفت: هدف بزرگ شما خدمت به مردم، نظام اسلامی، حفظ ناموس و نفوس در ردیف بالاترین عبادت ها است.

 

آیت الله عبادی افزود: در بسیای از مواردی که کارکنان فراجا در آن تلاش می کنند، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است و باقی کارهای خیر در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند آب دهان است به اقیانوس، چون اگر امنیت نماند، دیگر چیزی نمی ماند.

 

امام جمعه بیرجند در پایان با اشاره به اینکه اگر حد و مرزی برای انسان نباشد این بشر از حیوان درنده بدتر می شود، عنوان کرد: دعاهای خیر صالحین، رهبرانقلاب و امام زمان(عج) همراه حافظان امنیت مردم است؛ در حالی که دشمن در تلاش است بدترین آسیب را بر سر مردم وارد کند و این بیداری کارکنان فراجا است که شئون، جان، مال و ناموس مردم را حفظ می کند.

کد خبر 1221162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha