شهر بجنورد با کمبود پاکبان مواجه است

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: شهرداری برای کار نظافت معابر و رُفت و روب شهر با کمبود پاکبان روبه روست که البته در این باره بخش خصوصی قرار است وارد عرصه شود.

«مجید شادکام» با بیان اینکه شهر بجنورد با کمبود پاکبان مواجه است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شمار پاکبانان در شهر بجنورد، 80 نفر است که این رقم در وضعیت استاندارد باید به بیش از 300 نفر افزایش یابد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: شواری اسلامی شهر بجنورد با واگذاری کار رُفت و روب منطقه (2) شهر به بخش خصوصی موافقت کرده و در صورتی که هیات تطبیق فرمانداری با آن موافقت کند، 100 نفر نیرو به شمار پاکبان های شهر افزوده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی 100 پاکبان جذب می کند و امید می رود بخش زیادی از مشکلات در زمینه رفت و روب شهر حل شود.

 

شادکام اظهارداشت: کمبود پاکبان سبب شده تا خدمات رسانی رفت و روب آنگونه که باید به موقع و رضایت بخش نباشد، البته شهرداری در حد توان کار نظافت و رفت و روب را انجام می دهد اما به هر حال مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد اظهارداشت: برخی از محله های شهر و معابری که تردد شهروندان در آن زیاد است پاکبان ثابت دارد و کار نظافت روزانه انجام می شود اما این امکان در تمام محله ها وجود ندارد.

 

وی درباره گلایه شهروندان از پراکنده شدن زباله ها در معابر و پیاده روها گفت: یکی از علت بروز این مشکل، شهروندان هستند، از مردم انتظار می رود زباله ها را به موقع و در ساعت مقرر بیرون بگذارند اما برخی در این زمینه سهل انگاری می کنند. 

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: برخی از افراد زباله ها را در خارج از ساعت مقرر، بیرون می گذارند و این امر سبب پراکنده شدن زباله ها به وسیله زباله گردها می شود.

 

کد خبر 1221183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha