رمز موفقیت انقلاب داشتن فرهنگ اسلامی است

محمدی گفت: رمز موفقیت انقلاب به خاطر داشتن فرهنگ اسلامی است و این فرهنگ مقدس زمینه ساز به وجود آمدن دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی محمدی امروز(۱۴مهر) در نشست بصیرتی در جمع طلاب سطح 2 مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(رحمه الله علیه) تنکابن اظهار کرد: ضرورت و نیاز سخن گفتن از دفاع مقدس بعد از ۴۲سال، برای آگاهی‌ بخشیدن به نسل‌های آینده و زنده نگاه ‌داشتن فرهنگ اسلامی است.

 

کارشناس مسائل دینی ادامه داد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی به خاطر داشتن فرهنگ اسلامی است و این فرهنگ مقدس زمینه ای برای به وجود آمدن دستاوردهای بزرگ شده است. 

 

محمدی اذعان کرد: از بزرگ‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس، استقلال بود.

 

وی صداقت و درستی را از ملزومات پیاده سازی فرهنگ ساده زیستی در جامعه اسلامی دانست و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز و مشکلات معیشتی باید فرهنگ دوری از تجمل گرایی در جامعه تبیین شود.

 

محمدی با اشاره به شباهت های فتنه 88 و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جوامع غربی، پیروزی پی‌در‌پی جمهوری اسلامی می‌باشد و هدف جوامع غربی ضربه زدن به آن و ایجاد فتنه و آشوب در جامعه است، این انقلاب با فرهنگ دفاع مقدس، توانست جلوی تمام این فتنه‌ها را بگیرد و این فرهنگ چیزی جز همان فرهنگ شهادت نیست.

کد خبر 1221188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha