قرارگاه فضای مجازی در محلات و پایگاه های بسیج تشکیل شود

عبدالله پور خواستار تشکیل قرارگاه فضای مجازی در محلات و پایگاه های بسیج شد و بر جهاد تبیین و لزوم آشنایی جوانان با وقایع انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمد عبدالله پور » امروز( پنجشنبه‌، ۱۴ مهر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان اینکه وقایع اخیر فتنه بین‌المللی بزرگی برای ایران اسلامی بود گفت: این بار نیز دشمن با درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم شکست خورد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر جهاد تبیین و لزوم آشنایی جوانان با وقایع انقلاب گفت: با نسلی مواجه هستیم که اطلاعات درستی از انقلاب ندارند و افراد دستگیر شده بیشتر در رده سنی ۱۴ تا ۲۵ سال بود که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند.

 

وی با بیان اینکه این قشر از فرزندان مجازی بوده و دارای زیست شبانه در قلیان‌سرا، کافی نت‌ها و کافه‌ها هستد اظهارکرد: اکثر دستگیرشدگان از طبقه متوسط به سمت ضعیف و با مشکلات عدیده خانوادگی بودند که مواد مخدر هم مصرف می‌کردند و گرفتار انواع آسیب‌های اجتماعی بودند.

 

عبدالله پور با انتقاد از رها بودن قلیان‌سراها، کافی‌نت ها و کافه‌ها در استان خواستار توجه به مدارس و دانشگاه ها و ارتقا سواد رسانه‌ای در این دو مجموعه شد.

 

وی ادامه داد: این افراد دارای ضعف سواد رسانه بوده و عمدتا توسط رسانه‌های دشمن‌ مدیریت می‌شوند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان بر جذب جوانان توسط بسیج تاکید کرد و گفت: بسیج مجموعه‌ای مظلوم و دارای اعتبارات اندک است که نیازمند توجه جدی برای جذب بیشتر جوانان است.

 

وی خواستار تشکیل قرارگاه مجازی در محلات و پایگاه‌های بسیج برای جذب جوانان شد و بیان کرد: بیکاری، عدم ازدواج، ناامیدی نسبت به آینده، مشکلات تربیتی و اقتصادی از عمده مشکلات دستگیرشدگان در اغتشاشات اخیر بود.

 

عبدالله پور بر وجود اراده قوی برای اجرای طرح‌های فرهنگی در استان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مسائل فرهنگی استان هفتگی رصد شود زیرا جامعه آبستن حوادثی از این دست است و با کوچکترین موضوع امکان ایجاد حوادث مختلف وجود دارد.

 

کد خبر 1221202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha