مسابقات «مدهامتان» یکی از خبرهای خوب فرهنگی در این روزهای کشور به حساب می آید

حجت الاسلام و المسلمین خداداده گفت: مسابقات «مدهامتان» یکی از خبرهای خوب فرهنگی در این روزهای کشور به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، امروز پنج شنبه (14 مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شبکه بزرگی در مساجد توسط کانون های مساجد وجود دارد که فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 91 در خراسان شمالی پیرامون توجه به کانون های مساجد نشان از توجه ایشان به کانون ها و اهمیت موضوع داشت.

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور کانون های مساجد به عنوان بازوان امام جماعت محسوب می شوند و لازم است بتوانیم بازوان خوبی را برای امام جماعت تربیت کنیم، افزود: این امر می تواند تاثیر در پیشرفت محله داشته باشد.

مدیر عامل خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه هرچه داریم از مسجد است و هر موفقیتی که در کشور رخ داده در مورد مساجد بوده است، اضافه کرد: اگر جایی ضربه وجود داشته به آن خاطر است که به نگاه کارکردی مساجد توجه نشده است و این توجه به جای دیگه معطوف شده است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه های مساجد از اولویت هاست که 2 هزار و 500 کتابخانه مسجدی دارند، اضافه کرد: اگر بتوانیم بخشی از پیشخوان های کتابخانه ها به مساجد منتقل کنیم به خوبی می توان شور کتاب را افزایش داد.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده اضافه کرد: مسابقات «مدهامتان» یکی از خبرهای خوب فرهنگی در این روزهای کشور به حساب می آید.

کد خبر 1221247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha