شهر جیرفت به عطر مهدوی معطر شد

امروز (۱۴ مهرماه) هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) شهرستان جیرفت با ورود خدام حامل پرچم مسجد مقدس جمکران به عطر مهدوی معطر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۴ مهرماه) هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) شهرستان جیرفت با ورود خدام حامل پرچم مسجد مقدس جمکران به عطر مهدوی معطر شد.

 

حجت الاسلام «محمد مسلمی» در حاشیه گلباران قبور مطهر شهدای گمنام جیرفت که با حضور این کاروان برگزار شد، گفت: امروز شهرستان دارالولایه جیرفت با ورود پرچم مقدس جمکران معطر به گل های نرگس و یاس مهدوی شد.

 

این خادم مسجد جمکران افزود: بی شک در دنیایی که سراسر مملو از جنگ های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است تمام پیروان ادیان و مذاهب چشم انتظار آمدن یک منجی هستند که در مذهب و آیین ما آن منجی، حضرت ولیعصر (عج) است.

 

وی با اشاره به این که ظهور منجی عالم بشریت پایان بخش تمام ستم ها است، ابراز کرد: ان شاالله آمدن آن حضرت پایانی به تمام نا آرامی های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در جهان است.

 

حجت الاسلام مسلمی بیان کرد: در شهرستان دارالولایه جیرفت و هفت شهر جنوبی کرمان مردمانی ساکن هستند که عمدتا کشاورز و یا کشاورز زاده می باشند و رزق و روزی خود را با کار و تلاش از دل خاک بیرون می آورند.

 

این خادم مسجد جمکران ادامه داد: بی شک امروز مردم این دیار با اخلاص و اعتقاد قلبی همچون گذشته در راه اندیشه های امام و رهبری استوار هستند.

 

وی خاطرنشان کرد:  مردم این شهرستان در عرصه های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با استواری، ولایتمداری خود را در راه امامت و ولایت و نائب بر حق ولی عصر (عج) حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ثابت کرده اند.

 

حجت الاسلام مسلمی اظهار کرد: تقارن ورود پرچم مقدس جمکران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی یقینا برگ سعادتی برای این نیروهای خدوم شهرستان است.

 

این خادم مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در این روزها، نیروی انتظامی بیش از پیش مظلوم واقع شده و مورد اتهاماتی قرار گرفته است البته که نیروی انتظامی از سابق تاکنون پای انقلاب  و آرمان های آن جان بر کف خون داده است.

کد خبر 1221263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha