خادمیاران رضوی اصفهان به مقام شامخ آیت الله ناصری ادای احترام کردند

همزمان با آیین چهلمین روز رحلت آیت‌الله ناصری که با حضور تولیت آستان قدس رضوی در اصفهان برگزار شد، خادمیاران رضوی اصفهان به مقام والای این عالم ربانی سفرکرده ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، مراسم چهلمین روز رحلت عالم وارسته و استاد اخلاق حضرت آیت‌الله «محمد علی ناصری» در اصفهان با حضور حجت الاسلام  «احمد مروی»، تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم همزمان با حضور مردم و علمای شهر و خادمیاران و یاوران رضوی اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم چهلم  حضرت آیت الله ناصری را عارف بزرگ و وارسته و عالم ربانی و استاد اخلاق دانست و گفت: این عالم وارسته دارای روحیه اجتماعی بود و فعالیت های متفاوتی را داشت  و از روحانیون بی تفاوت در جامعه نبود. 

حجت الاسلام  مروی اظهار کرد: مردم داری یکی از مهمترین خصلت های بارز آیت الله ناصری در همه زمینه ها بود.

وی تصریح کرد: یکی از خصوصیات بارز این عالم وارسته، شیفتگی و علاقه شدید نسبت به قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم بود که در بیشتر مجالس و صحبت‌ها، سعی ایشان سوق دادن دل‌ها به آن حضرت مشاهده می شد.

وی تاکید کرد: این استاد اخلاق اصفهان هم خود عالم بود و هم در زندگی شخصی خود عالم پرورش داد و فرزندان او توانستند به بهترین شکل راه پدر را ادامه دهند.


در این مراسم خادمیاران و یاوران رضوی با در دست داشتن پرچم سبز رضوی  حضور داشتند و یاد و خاطره این عالم ربانی و فقیه با اخلاص و پارسا  را گرامی داشتند.

کد خبر 1221279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha