دشمن در اغتشاشات اخیر زنان را وسیله قرار داد/ در استان ما نباید کسی از تفرقه و جدایی صحبت کند

حجت الاسلام قریشی گقت: دشمن در اغتشاشات اخیر زنان را وسیله قرار داد و نوع اغتشاشات استفاده از زنان و رواج برهنگی و بی بندباری در جامعه اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی»، در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر زنان را وسیله قرار داد و نوع اغتشاشات استفاده از زنان و رواج برهنگی و بی بندباری در جامعه اسلامی بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: زنان محجبه و دین دار آذربایجان غربی نیز باید همچون سایر استان ها روز دوشنبه با حضور در تجمع اعلام برائت خود اعلام و به دنیا نشان دهند کشف حجاب چندنفر ضد دین، نماد زن ایران اسلامی نیست.

 

وی ادامه داد: عموم مردم و خواص در خبرهای ادعای شبکه های معاند وسعودی که دشمن اصلی ملت ایران هستند تحقیق کنند و هر خبری را باور نکنند چرا که دشمن هیچ وقت خبر صحیح نمی دهند.

 

حجت الاسلام قریشی گفت: در منطقه و استان ما نباید کسی از تفرقه و جدایی صحبت کند بلکه در این استان با اتکا به ۹۰ درصد مشترکات دینی بین شیعه وسنی ، باید وحدت بین مردم بیش از بیش تقویت شود.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره به معضل صفهای طولانی نان نیز ادامه داد: مشکل نان و صف های نان در ارومیه سریعا برطرف شود.

 

وی با ابراز تاسف از وقوع زمین لرزه در خوی افزود: مسئولان با تلاش در کمترین زمان خسارات ناشی از زلزله اخیر خوی را ارزیابی و درجهت نوسازی و بازسازی خانه های آسیب دیده تلاش کنند.

کد خبر 1221389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha