امروز نیازمند وحدت درون کشور هستیم

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امروز نیازمند وحدت درون کشور هستیم، گفت: جامعه متحد همواره یک محور و هدف مقدس که همان ولایت و انقلاب اسلامی است را دنبال می کند تا به سمت تمدن نوین اسلامی قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 15 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به روز روستا و عشایر اشاره کرد و گفت: عشایر و روستاییان همواره در تولید محصولات مختلف یاریگر کشور بوده اند و باید حمایت ها از آن ها افزایش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روستاییان و عشایر با مشکلات فراوانی از جمله راه دسترسی رو به رو هستند، افزود: حدود 35 روستای استان زیرساخت های اولیه مانند جاده دسترسی ندارند و باید خدمات رسانی به آن ها سریعتر انجام گیرد.

 

امام جمعه شهرکرد بر توجه ضرورت به کودکان به عنوان آینده سازان کشور تأکید و اظهار کرد: تربیت کودکان باید در محیطی سرشار از رأفت و محبت باشد و خانواده ها باید برای رشد و تربیت فرزندان برنامه ریزی داشته باشند.

 

حجت الاسلام نکونام با گرامیداشت 12 ربیع الاول و آغاز هفته وحدت، ادامه داد: در وقایع اخیر ضرورت وحدت بیش از گذشته نمایان شد که دشمنان تلاش داشتند با دودستگی فتنه انگیزی کنند لذا امروز شیعه و سنی باید وحدت خود را حفظ کرده و باورهای دینی خود را تقویت کنند تا دشمنان را ناکام گذاریم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه امروز نیازمند وحدت درون کشور هستیم، تصریح کرد: جامعه متحد همواره یک محور و هدف مقدس که همان ولایت و انقلاب اسلامی است را دنبال می کند تا به سمت تمدن نوین اسلامی قدم بردارد.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم استان و کشور دچار تفرقه افکنی شود، خاطرنشان کرد: تفرقه فرصت رشد و تعالی را از کشور می گیرد و در این برهه که دولتمردان برای آبادانی کشور تلاش می کنند باید وحدت تقویت شود.

 

کد خبر 1221398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha