توزیع ۶۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند آستارا

احمدپور گفت: ۶۰ بسته لوازم‌التحریر و البسه دانش‌آموزی به ارزش ۱۸ میلیون تومان به همت دانش‌آموزان دبیرستان هیئت امنایی شهید علی انصاری در بین دانش‌آموزان نیازمند آستارا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ۶۰ بسته لوازم‌التحریر و البسه دانش‌آموزی اعم‌ از کیف و کفش به ارزش ۱۸ میلیون تومان به همت دانش‌آموزان دبیرستان هیئت امنایی شهید علی انصاری در بین دانش‌آموزان نیازمند مدارس ملافتح‌الله بنی‌شعبان، کمیل خسرومحله و امامت سیره‌الیوه از توابع بخش لوندویل این شهرستان توزیع شد.

 

رقیه احمدپور، مدیر دبیرستان هیئت امنایی شهید علی انصاری بندر آستارا گفت: این اقدام خیرخواهانه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با هدف محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی در قالب غرفه مهربانی در دستور کار دانش‌آموزان قرار گرفته تا شاهد مهری بانشاط در سطح مدارس به ویژه مناطق محروم و صعب‌العبور باشیم.

 

«بیژن خالقوردی‌پور» نیز در حاشیه توزیع بسته‌ لوازم‌التحریر و البسه بین دانش‌آموزان نیازمند، گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی در مناطق کم‌برخوردار این شهرستان، قرارگاه جهادی تشکیل شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: در قالب این قرارگاه، نیازمندی‌های مناطق کم‌برخوردار شناسایی و از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی برای برطرف کردن این نیازمندی‌های استفاده می‌شود.

 

«عنایت رضایی‌پور» در حاشیه اهدای بسته‌های لوازم‌التحریرو البسه دانش‌آموزی، اظهارکرد: تأمین مایحتاج نوشت‌افزار و البسه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار موضوعی نیست که به ابتدای مهر محدود باشد.

 

فرماندار بندر آستارا گفت: امیدوارم با همت دانش‌آموزان، مدیران مدارس، خیرین، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد تهیه و توزیع نوشت‌افزار و البسه دانش‌آموزی در مناطق کم‌برخودار تداوم داشته باشد.

 

گفتنی است، پیش ‌از این ۳۰  بسته لوازم‌التحریر به همت اعضای سازمان مردم‌نهاد جمعه‌های مهربانی در بین دانش‌آموزان دبستان وحدت صیادلر و ۱۰۰ بسته به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده این شهرستان در بین دانش‌آموزین نیازمند و بی‌بضاعت مدارس شهری و روستایی توزیع شده بود.

کد خبر 1221399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha