مردم چهارمحال و بختیاری هتک حرمت به قرآن و مقدسات را محکوم کردند

نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری اقدامات اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و هتک حرمت به قرآن و مساجد را با برگزاری راهپیمایی محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری امروز(جمعه 1 مهر) اقدامات اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و هتک حرمت به قرآن و مساجد را با برگزاری راهپیمایی محکوم کردند.

 

نمازگزاران جمعه در سراسر استان با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر منافق» بر حفظ وحدت در کشور و حمایت از ولایت فقیه و رهبری تاکید کردند.

 

مردم چهارمحال و بختیاری هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، مساجد و حسینیه ها را از نقشه های شوم دشمنان برای تفرقه افکنی و مبارزه با اسلام خواندند و از همه آحاد مردم برای حفظ وحدت دعوت کردند.

 

این راهپیمایی که در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد، در مرکز استان نیز مردم ولایت مدار شهرکرد مسیر مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه بوعلی را راهپیمایی کردند و انزجار خود را از اغتشاشات اخیر ابراز داشتند.

 

«نیروی انتظامی تشکر تشکر»، «مدافعان حریم، محافظان امنیت»، «پلیس مجری قانون، پلیس خادم ملت» شعارهایی بود که نمازگزاران جمعه در راهپیمایی امروز در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات آنان سر می دادند.

 

مردم ولایت مدار چهارمحال و بختیاری با برگزاری این راهپیمایی علاوه بر محکوم کردن اقدامات اغشتشاگرانه اخیر پایبندی خود به ارزش های انقلاب و اسلام را تداعی بخشیدند و بر مجازات اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب وارده کرده بودند تاکید کردند. 

 

کد خبر 1221404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha