جوانان در مقابله با توطئه‌های دشمنان به هوش باشند

حجت‌الاسلام جمشیدی به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: جوانان ما باید به هوش باشند و این جوانان ۱۸-۱۷ ساله بودند که از خاک کشور عزیزمان در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «محمدنوید جمشیدی» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) با حضرت خدیجه کبری(س) اشاره کرد و افزود: این ازدواج برای جامعه اسلامی خیلی مفید بود.

 

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش تصریح‌کرد: در بحران‌های پیش آمده صدر اسلام ثروت حضرت خدیجه کبری(س) کمک زیادی به پیامبر اکرم(ص) در راستای ترویج و اشاعه اسلام کرد.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، این هفته را تبریک گفت و مطالبی را در مورد اهمیت این هفته و تاثیر آن در جوامع اسلامی بیان کرد.

 

حجت‌الاسلام جمشیدی به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و ادامه داد: جوانان ما باید به هوش باشند و این جوانان ۱۸-۱۷ ساله بودند که از خاک کشور عزیزمان در هشت سال جنگ تحمیلی دفاع کردند.

 

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش در بخش دیگری از سخنان خود هفته نیروی انتظامی را خدمت همه حافظان امنیت کشور تبریک گفت و از زحماتی که این عزیزان در اختشاشات اخیر متحمل شدند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1221415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha