حمایت ملت از نبرد نیروی انتظامی با جبهه احزاب/ جنایتکاران عالم در محاصره ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام روحانی گفت: ملت ایران اسلامی از نبرد بی‌امان نیروی انتظامی با جبهه احزاب حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه، ۱۵ مهرماه) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در دومین جمعه ماه ربیع الاول قرار داریم و همینجا اول خودم و بعد شما نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی توصیه و دعوت می‌کنم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه گناه قلب انسان را متلاشی می‌کند عنوان کرد: گناه زیاد باعث مردن قبل می‌شود و هیچ سخنی دیگر در آن اثر نمی‌کند و قابل درمان هم نیست بنابراین باید مراقب قلب یعنی همان باطن انسانیت خود باشیم.

 

روحانی تصریح کرد: ایامی که در آن قرار داریم به روزهای به امامت رسیدن مولایمان حضرت ولی عصر( عج) متعلق است که این ایام مبارک را به همه منتظران مهدی فاطمه (سلام الله تعالی علیه) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و انشالله خداوند متعال ما را از منتظران واقعی قرار دهد.

 

وی اضافه کرد: خواندن زیارت آل یاسین خصوصا در روز جمعه، خواندن دعای عهد، دعای فرج، دعای ندبه، انجام فعالیت‌های اجتماعی با رنگ و بوی مهدوی، دستگیری از محرومان و نیازمندان، دوری از گناه، امر به معروف و نهی از منکر، توجه همه جانبه به تکالیف شرعی، رعایت عفاف، حجاب و حیا و تبعیت از ولی فقیه زمان از جمله راه‌های فراهم آوردن زمینه‌های ظهور و انتظار فرج است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ایستادن در برابر جبهه نفاق و کفر زمانه را از وظایف منتظران واقعی خواند و یادآور شد: شرق و غرب عالم پر از دشمنان امام زمان(عج) است و فتنه‌های زیادی به راه افتاده اگر کسی می‌خواهد زیر خیمه‌های سبز مهدوی(عج) قرار بگیرد باید این خط را دنبال کند تا بتوان به او لقب منتظر ظهور را نسبت داد.

 

روحانی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی کشور امام زمان (عج) است اظهار داشت: در آغاز خطبه دوم بهترین سخن توصیه و دعوت به تقوای الهی است و خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید مردم از این چند روز عمر خود زاد و توشه بردارید زیرا راهی طولانی در پیش دارید و بهترین توشه تقواست. 

 

وی اضافه کرد: سیزدهم مهر ماه که گذشت سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه شهدای ذهاب است که چهار شهید آن از شهر رودسر است و در همینجا یاد این عزیزان را گرامی می‌دارم و به ارواح مطهرشان درود می‌فرستم زیرا در همان روزهای ابتدایی جنگ با کمترین امکانات به منطقه سرپل ذهاب رفتند تا مقابل دشمن بایستند و بدین وسیله جان نثاری خود را به قرآن و انقلاب اسلامی ثابت کنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: بابت ساخت و جانمایی یادمان شهدای ذهاب از شورای اسلامی شهر و شهردار رودسر هم تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

روحانی با تاکید بر اینکه فعالان شبکه دامپزشکی رودسر با کمترین امکانات قدم‌های بسیار بزرگی را در راستای ماموریت خود برداشته اند عنوان کرد: از چهارده مهرماه به مدت یک هفته به نام هفته دامپزشکی در تقدیم کشورمان به ثبت رسیده که در همینجا این روز را هم گرامی میدارم و به تمام تلاشگران این عرصه عرض خسته نباشید دارم.

 

وی ابراز داشت: از ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول به مناسبت سالروز میلاد پیامبر عزیز اسلام(ص) هفته وحدت نامگذاری شده است و الحمدالله این نامگذاری برکات بسیار زیادی برای کشورمان داشته و دشمن هرگز این وحدت را بر نمی‌تابد و دیدیم در همین اغتشاشات اخیر تمام تلاش خود را در کردستان و زاهدان انجام دادند تا شیعه و سنی را در مقابل هم قرار دهند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تقدیر از علمای اهل سنت در کردستان و در زاهدان با بیان اینکه همه ما پیرو یک پیغمبر هستیم و مشترکات زیادی داریم همه را دعوت به وحدت کرد و ادامه داد: در این اغتشاشات علما موضع گیری خوبی انجام دادند و حقیقتا توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند.

 

روحانی ضمن اشاره به دو موضوع هفته نیروی انتظامی و بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر ابراز داشت: تبلیغات دشمن آنچنان کمر شکن است و آنچنان بمباران تبلیغاتی کرده بود که حتی برخی خودی‌ها هم غیبت رهبر معظم انقلاب را باور کرده بودند اما وقتی نایب امام زمان( عج) با همه اقتدار در دانشگاه امام حسن(ع) و در جمع حاضرین در میدان قرار گرفت و با تمام صلابت سان دید دشمن سر جای خود نشست.

 

وی با تاکید بر اینکه چشمان بینای فراجا در کنار سایر قوای مسلح امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است عنوان کرد: امسال هفته فراجا حال و هوای خاصی دارد و ما در همه هفته‌ها و ماه‌های سال در تامین امنیت عمومی و تامین امنیت اخلاقی شاهد جانفشانی و ایثار همه جانبه عزیزان مجموعه فرماندهی انتظامی کشور هستیم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: امسال جنگ احزاب علیه انقلاب اسلامی به راه افتاد و نیروی انتظامی فداکاری و ایثارگری را برای حفظ این حرم یعنی جمهوری اسلامی ایران به کار بست و به اوج رساند.

 

روحانی ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه علیه نیروهای انتظامی و مصدوم و شهید کردن عده زیادی از انان ابراز داشت: آیا این مامور نیروی انتظامی جز اینکه امنیت را برای آن شهر تامین کند کار دیگری داشت و ما دیدیم که چگونه مدعیان حقوق بشر در اینجا خفه شدند و هیچ حرفی نزدند.

 

وی موج جمعیت در تشییع پیکر شهدای اغتشاشات اخیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد:‌ نیت این افرادی که به خیابان‌ها آمده بودند خونخواهی و حمایت از دختر خانمی که فوت کرده بود نبود زیرا آمدند و افسر نیروی انتظامی ما را که فرزند یک‌ماهه دارد به شهادت رساندند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: نیروی انتظامی تاکنون ۱۴ هزار  شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که در همینجا یاد و خاطره همه این شهدا را گرامی میداریم و به یکایک کارکنان فرماندهی انتظامی کشور، استان و شهرستان دست مریزاد میگویم که در کنار فرماندهی سپاه به جنگ اغتشاشگران رفته و صدایشان را خفه کردند و آنان را سر جای خود نشاندند.

 

روحانی تصریح کرد: با توجه به اینکه عزیزان نیروی انتظامی ما همه وجودشان را برای تامین امنیت جامعه اسلامی گذاشتند و با مشت آهنین بر فرق بدخواهان ملت اسلامی کوبیدند از اقشار مختلف مردم انتظار دارم از شنبه با دست گل به کلانتری‌ها و فرماندهی انتظامی مراجعه کنند و هفته نیروی انتظامی را مردمی گرامی بدارند.

 

وی خطاب به دستگاه قضایی هم اذعان کرد: همانطوری که رهبری معظم رهنمود دادند از قوه قضائیه می‌خواهیم در کنار بحث رأفت اسلامی در مورد افرادی که از جبهه نفاق و با پرچم یک سازمان مشخص وارد شدند چنان درس عبرتی به آنها داده شود که برای همیشه پشیمان شوند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خویش ریشه فتنه و توطئه اخیر را افشا کردند و فرمودند ریشه آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های کودک‌کش و مزدوران آنان در منطقه از جمله رژیم سعودی است از طرفی فرمودند راههای مقابله با این اغتشاشات هم حضور مردم در میدان است.

 

روحانی ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به مجامع جهانی فرمودند اغتشاشات زیادی در آنجا نظیر فرانسه به راه می‌افتد آیا کنگره آمریکا از اغتشاشگران حمایت می‌کند اما چگونه است که در اغتشاشات ایران اسلامی فورا بیانیه صادر و حمایت می‌کنند و معلوم است دشمن از اقتدار ملت ایران می‌هراسد و هدفشان این است که از این آشوب‌ها منافع خود را دنبال کنند.

 

وی با بیان اینکه ابر جنایتکاران عالم در محاصره ملت ایران هستند عنوان کرد: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه خفه شده است و رژیم‌های مرتجع منطقه با وجود همه حمایت‌هایی که آمریکایی‌ها از آنان داشتند کم آورده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اذعان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر فوت این دختر خانم نبود باز دشمن فتنه دیگری را به راه می‌انداخت و فرمودند اصلا دعوای ما سر بدحجابی و بی حجابی نیست و اینها بهانه دشمن بود. 

 

روحانی تصریح کرد: آنهایی که دنبال برهنگی در جامعه هستند بدانند و مطمئن باشند در دهن آنان خواهیم زد. 

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عین مظلومیت مانند مولایمان حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) مقتدر بوده و ذوالفقار به دست آنان است افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در اتفاقات اخیر در درجه اول به نیروی انتظامی و سپس به بسیج و به مردم ایران ظلم شد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در کنار نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی را تنها نخواهند گذاشت و باز هم از نبرد بی‌امانشان با جبهه احزاب حمایت می‌کنند و ذوالفقار نیروی انتظامی هر لحظه که لازم باشد از غلاف بیرون خواهد آمد.


 

کد خبر 1221419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha