ساخت مسجد جدید در فازهای جدید پردیس یک ضرورت است

حجت الاسلام حسینی گفت: ساخت مسجد جدید در فازهای جدید پردیس یک ضرورت و لازم است و از مسئولان درخواست داریم برای اعطلای فرهنگی این شهرک ها تدابیر لازم را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، ضمن تبریک روز نیروی انتظامی و آغاز هفته بزرگداشت فراجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی و بسیج دوشادوش یکدیگر در اغتشاشات اخیر گام برداشته و امنیت را در شهرستان پردیس ایجاد کردند.

 

امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از عملکرد سپاه و نیروی انتظامی در پردیس، گفت: مدیریت راهبردی رهبر حکیم انقلاب در حوادث اخیر بسیار حائز اهمیت است، زیرا با جداکردن اصل و فرع ماجرا، اصل این تقابل را مقابله با بنیان ایران قوی جمهوری اسلامی دانستند و در پشت پرده نیز دست آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الالسام حسینی ادامه داد: خط قرمز کشور امنیت مردم است و در این رابطه هیچ جای مسامحه نیست و باقی مباحث مانند حجاب، گشت ارشاد، فوت خانم امینی و غیره فرع این ماجرا است.

 

وی اضافه کرد: رهبری اندازه سلبریتی‌ها را نیز مشخص کردند و فرمودند؛ اول اینکه قاطبه هنرمندان انقلابی‌اند و دوم اینکه برخی مواضع دشمن‌شادکن از جهت تأثیر عمومی بی‌ارزش است و سوم اینکه تعیین مجرمانه‌بودن مواضع با عدلیه است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فضای مجازی ما غیربومی است، تصریح کرد: درخصوص جهاد تبیین و امور فرهنگی و بسترسازی برای فعالیتهای دینی و فرهنگی به طور متحد و هماهنگ عمل نشده است.

 

وی ادامه داد: در فازهای ۸، ۵، ۹ و۱۱ مسکن مهر که جمعیت بالای چند صد هزار نفری در آن ساکن شده اند، فقط یک مسجد وجود دارد و مدارس و آموزش و پرورش با حدود ۵۰ هزار دانش آموز رها شده اند.

 

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از وزیر راه تقاضا داریم بسترهای فرهنگی‌ را در این فازها ایجاد کنند زیرا امروز باید برای جهاد تبیین و فعالیتهای فرهنگی جهاد و فعالیت کنیم تا بتوانیم جوانان و نوجوانان و خانواده خود را از دهان گرگ های درنده بیرون بکشیم.

 

وی در پایان از عدم اجرای مصوبات میزهای خدمت گفت و تشریح کرد: این مصوبات باید اجرایی شود زیرا به مردم قول داده‌ایم و مسوولی که قول داده و به آن عمل نکند مسوول نیست و در ادامه باید این میزهای خدمت ادامه داشته باشد و مسوولان نظارت بر بازارها و امنیت در بومهن را در اولویت کاری خود قرار بدهید.

کد خبر 1221422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha