۲ هزار میلیارد ریال اموال عمومی از متخلفین مسترد شد

سردار هاشمی فر با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در استان اصفهان گفت: با انجام عملیات پلیسی ۲ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اموال عمومی از متخلفین و مجرمین مسترد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار سرتیپ «محمدرضا هاشمی فر« روز جمعه( 15 مهرماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی به فعالیت های پلیس در استان اصفهان در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و اظهارداشت: در این مدت کشفیات پلیس با انهدام 90 باند متخلفین و مجرمین 13 درصد افزایش داشته و : با انجام عملیات پلیسی 2 هزار و 310 میلیارد ریال اموال عمومی از متخلفین و مجرمین مسترد شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: بخش زیادی از اعضای این باندهای قاچاقچی و مجرم منهدم شده حرفه ای بوده و سابقه کیفری داشته اند اما با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس های تخصصی از جمله پلیس جرائم اقتصادی شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

 

وی با بیان اینکه وقوع جرائم در شش ماهه امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل چهار درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: کشف کالای قاچاق در این استان رشد 54 درصدی داشته است.

 

سردار هاشمی فراز کشف 15 تن مواد مخدر توسط عوامل انتظامی استان اصفهان خبرداد و یادآورشد: 38 باند توزیع و جابه جایی مواد مخدر در این مدت دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به خدمات پلیس در صدور مجوز، گواهینامه و گذرنامه، تصریح کرد: امسال نزدیک به 290 هزار گواهینامه صادر و بیش از 177 هزار تعویض پلاک توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان انجام شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به راهپیمایی اربعین و سفر زائران به عراق، اذعان داشت: بیش از 46 هزار گذرنامه تمدید و بیش از 54 هزار گذرنامه توسط پلیس تخصصی این حوزه صادر و تحویل متقاضیان شده است.

 

وی با بیان اینکه در تامین امنیت ظرفیت های کامل پلیس و همکاری سایر نهادها بکار گرفته شده، خاطرنشان کرد: رفتار نیکو و رعایت اخلاق در ارتباط با مردم به عوامل انتظامی استان همواره توصیه می شود.

 

به گفته هاشمی فر، امنیت عمومی مردم خط قرمز پلیس بوده و با تقویت توان علمی و امکانات زیرساختی فرصت از مجرمان گرفته شده و دست آنان در تعرض به امنیت عمومی کوتاه است.

کد خبر 1221427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha