دشمنان تجزیه ایران را دستور کار دارند

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه ایران قوی و قدرتمند، خار چشم آمریکا، اسرائیل، انگلیس و رژیم آل‌سعود است، گفت: آنها تجزیه ایران را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام«هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه خمام با اشاره به آغاز امامت امام زمان(عج)، اظهارکرد: یکی از ویژگی‌های حکومت امام زمان(عج) این است که حضرت براساس تقوا، تفرقه و اختلاف را از که از گناهان بسیار بزرگ است را از جامعه برطرف می‌کند.

 

امام جمعه خمام با تبریک هفته وحدت، افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است، ولی در کشور ما با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) ما هفته وحدت داریم و شیعه وسنی باهم ازنظام اسلامی وانقلاب حفاظت می‌کنند.

 

وی با بیان‌اینکه از آغاز انقلاب تاکنون، ۱۱ هزار شهید اهل‌سنت داریم، تصریح‌کرد: شیعه و سنی در کنار هم با دشمن مبارزه می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به برکات هفته وحدت در کشور عراق اشاره کرد و گفت: به یمن وجود آیت‌الله سیستانی از ۱۳۰ هزارنیروی حشدالشعبی ۳۰ هزار نفر اهل سنت هستند.

 

خطیب نماز جمعه خمام با تبریک هفته نیروی انتظامی،خاطرنشان‌کرد: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) فرمودند: در این حوادث اخیر به مردم، عزیزان بسیجی و نیروی انتظامی ظلم شد و واقعا باید قدردان زحمات شبانه‌روزی این عزیزان باشیم افراد داعشی صفت دراین ایام متعرض نیروهای فداکارانتظامی شدند.

 

وی با بیان‌اینکه بیانات اخیر امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بسیار مهم، راهگشا، هدایتگر و آرام‌بخش بود، افزود: اصل و فرع ماجرا را از هم جدا کردند و فرمودند اصل در این حوادث، تقابل با بنیان ایران قوی وقدرتمند است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه ایران قوی و قدرتمند، خار چشم آمریکا، اسرائیل، انگلیس و رژیم آل‌سعود است، اضافه‌کرد: آنها تجزیه ایران را در دستور کار دارند.

 

امام جمعه خمام ادامه داد: پروژه«قرن جدیدآمریکایی»عملا جای خود را به«قرن جدید آسیایی» داده و مقاومت ایران توانسته به چین و روسیه، جرأت نقش‌آفرینی بیشتردرمقابل یکجانبه‌گرایی آمریکا بدهد.

 

وی ایجاد ناآرامی در ایران، رفتاراز سردرماندگی غرب دانست و افزود: آنان می‌خواهند به زور حقه‌های رسانه‌ای و به خیابان آوردن چند هزار نفر در خیابان،اشرارجنایتکار و برخی عناصر فریب خورده را جای ملت۸۵ میلیونی جا بزنند وتصور«ایران ضعیف» راجای «ایران قوی» بنشاند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه همزمان با نارآرامی‌های اخیر در ایران، گروهک‌های تروریستی ورژیم صهیونیستی درکردستان عراق شروع به شیطنت کردند، تصریح‌کرد: عملیات سپاه درراستای دفاع مشروع ازامنیت ملی ایران ومبارزه باتروریسم است.

 

وی ادامه داد: دین هراسی‌ تشیع هراسی و ایران هراسی در سطح دنیا با تمرکز به منطقه غرب آسیا از اهداف دشمنان در راستای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است اما آنان کورخوانده‌اند.

 

خطیب نماز جمعه خمام تصریح‌کرد: دشمنان همچنین برای عناصر خود در داخل کشور و بخشی از افکار عمومی انقلاب هراسی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی، شبهه‌زدایی، خدمات‌رسانی به مردم، راهبرد اخوت اسلامی، بحث آزاد و کرسی آزاداندیشی را وظیفه جبهه انقلاب دانست و افزود: دولت‌های غربی دلسوز حقوق بشرنیستند، این‌ها تا خرخره خون بشررا خورده‌اند بعد دلسوزما شده‌اند.

 

وی ادامه داد: شیرین ابوعاقله خبرنگارآمریکایی مسیحی باگلوله اسرائیل به سرش جان خود را ازدست داد، اسرائیل حتی اجازه تشییع جنازه نداد وبه تشییع ‌کنندگان حمله کردند و خاشقچی خبرنگاربه دستور بن‌سلمان(بومنشار)با اره تکه تکه شد یک کلمه حرف نزدند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به قتل فجیع جرج فلوید زیر چکمه و زانوی پلیس آمریکایی،اظهارکرد: طبق قانون آمریکا، پلیس آمریکا حق دارد به صرف سوءظن هرکس را خواست بکشد تا امنیت آمریکا تامین شود.

 

امام جمعه خمام گفت: در خانه‌ای که هر روز نوجوانان و جوانان ما با صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، اینترنشنال و دروغ‌های آنان لمس گرفته، قلب جوان، زمین بایراست هرکس زمین بایررا احیا کند مالک آن زمین است و الان آنها مالک قلب تعدادی از جوانان ما شدند.

 

 

 

کد خبر 1221432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha