لزوم برخورد با دستگاه ها برای ترک فعل در حوزه عفاف و حجاب/هدف دشمن اختلاف افکنی است

حجت الاسلام نصوری به مصوبه ۴۲۷شورای فرهنگ عمومی کشور درخصوص حجاب و عفاف اشاره کرد وگفت: ۳۰۰وظیفه سال۸۴ برای ۲۶دستگاه مشخص شده و ۲۱وظیفه به نیروی انتظامی برمی گردد دستگاه قضا به عنوان ناظر قوانین با ترک فعل دستگاه ها دررابطه با حجاب و عفاف برخورد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمدرضا نصوری امروز(۱۵مهر) در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه خودم و همه شما نمازگزاران را دعوت به تقوای الهی می کنم و ان شاءالله بشود در برنامه های زندگی مان تقوای الهی را جدی بگیریم تا بتوانیم در مسیر اطاعت خدا گام های جدی برداریم، اظهار کرد: یکی از شخصیت های رژیم صهیونیستی که وزیر اسبق دفاع بود در ۲۹سپتامبر ۲۰۱۶گفت ایران از داعش بدتر است چرا که جمعیت ایران زیاد است.

 

امام جمعه موقت با بیان اینکه این نیروی نظامی اسرائیل، جمعیت ۸۰میلیونی ایران مولفه تهدید برای صهیونیست می داند، افزود: شاخصه دوم برای خطرناک بودن را قدرت نظامی ایران معرفی کرد.

 

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه ایرانیان معتقد به امام زمان عج هستند و این خطر آفرین است، گفت: باید به این مسائل توجه بیشتری کنیم.

 

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبری پشت تمام هجمه هایی که به نام می شود اینکه از پیشرفت های انقلاب اسلامی ناراحت هستند و دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند، ادامه داد: قدرت نظام را دشمن قبول کرده و به تعبیر شهید بهشتی از این پیشرفت عصبانی است.

 

حجت‌الاسلام نصوری با بیان اینکه دشمنان انقلاب نگاه حماقتی دارند، گفت: جوانان و روشنفکران جامعه که دلسوز انقلاب هستند پیشرفت های نظام را رقم می زنند.

 

وی با بیان اینکه امنیت زیرساخت همه ابعاد یک جامعه است نباید اجازه دهیم امنیت جامعه دچار خلل شود، افزود: قدردان شورای تامین استان برای مدیریت اغتشاشات اخیر هستیم .

 

حجت‌الاسلام نصوری با بیان اینکه مردم و نخبگان در خاموش شدن شعله های فتنه دشمنان انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی دارند، گفت: باید با بصیرت اجازه توطئه افکنی به دشمنان انقلاب ندهیم.

 

وی بااشاره به خسارت های اغتشاشگران افزود: دشمن اصل نظام را قرار داده است باید مراقبت کنیم.

 

حجت‌الاسلام نصوری با بیان‌اینکه دولت انقلابی تلاش دارد جامعه را به تراز برساند و دشمنان انقلاب برنمی تابند و درصدد توطئه افکنی هستند، گفت: عده ای از داخل که به صف آشوبگران پیوستند توبه کنند و با بصیرت به دشمنان انقلاب نه بگویند.

 

وی به مصوبه ۴۲۷شورای فرهنگ عمومی کشور درخصوص حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: ۳۰۰وظیفه سال۸۴ برای ۲۶دستگاه متعدد مشخص شده و ۲۱وظیفه به نیروی انتظامی برمی گردد دستگاه قضا به عنوان ناظر قوانین با ترک فعل دستگاه ها دررابطه با حجاب و عفاف برخورد کند.

 

حجت‌الاسلام نصوری با بیان اینکه قدردان نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه هستیم، گفت: هفته وحدت را در پیش داریم گرامیداشت این مناسبت مهم مسلمین مورد توجه باشد.

 

وی با بیان اینکه جزیره جزیره شدن مسلمان خطر آفرین است،  افزود: سوریه باید درس بزرگی برای مسلمانان باشد تا مسلمانان به جان هم نیفتند و نگاه وحدت آفرین داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام نصوری با بیان اینکه استعمار درصدد دولت سازی، ملت سازی، نخبه سازی، فرهنگ سازی و مذهب و فرقه سازی در جامعه مسلمین است، گفت:تقویت وحدت در جامعه امری انکار ناپذیر است.

کد خبر 1221437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha