اجازه ندهیم دشمن با ایجاد تفرقه و دو قطبی‌سازی به کشور ضربه وارد کند

حجت الاسلام قاضی دزفولی امنیت مردم را خط قرمز نظام دانست و گفت: باید مراقب بود دشمن با ایجاد تفرقه و دو قطبی‌سازی نتواند به ایران اسلامی ضربه وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امروز جمعه (۱۵ مهر) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول که در مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد اظهار کرد: دشمن به شکل های مختلف از جمله تحریم اقتصادی و اغتشاش به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به سخنان مقام رهبری که فرمودند دشمن مخالف ایران پیشرفته است افزود: روسیه در حال استفاده از توربین‌های ایران به جای توربین‌های زیمنس آلمان است که این موضوع نشان دهنده پیشرفت ایران در عرصه صنعت است.

 

وی تصریح کرد: مراسم سخنرانی رهبری از تمام دانشگاه‌های نظامی کشور به صورت زنده پخش و با سخنان ایشان فتنه و نقشه‌های دشمن خنثی شد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی ابراز کرد: شیطنت و خباثت دشمن تمامی ندارد و چند نفر از جاسوسان دستگیر شده در روزهای اخیر از کشورهای اروپایی و حمایت از تمام گروه‌های تجزیه طلب بخشی از این دشمنی است.

 

وی هجمه به حجاب، ناامن کردن خیابان‌ها و آتش زدن قرآن، پرچم کشور و اموال عمومی را از اقدامات اغتشاشگران دانست و اضافه کرد: این افراد به مباحث قومی دامن زده و جمعه سیاه زاهدان را رقم زدند اگرچه مردم‌سیستان و بلوچستان با آنها همراهی نکردند.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی امنیت مردم را خط قرمز نظام دانست و عنوان کرد: دست آمریکا و اسراییل در پشت پرده حوادث اخیر مشهود است و باید حلقه میانی و همچنین سکوت و خطای خواص نیز در این وقایع مورد توجه قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر به نیروی انتظامی و بسیج و ملت ظلم شد خاطر نشان کرد: باید مراقب بود دشمن با ایجاد تفرقه و دو قطبی‌سازی نتواند به ایران اسلامی ضربه وارد کند.

کد خبر 1221438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha