قدرت بازدارندگی ایران مرهون درایت رهبرمعظم انقلاب است/ تواصی به حق رسالت همگانی

آیت الله حسینی همدانی در تحلیل مواضع و سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در دانشکده افسری تهران گفت: قدرت بازدارندگی ایران در برابر دشمنان مرهون درایت رهبرمعظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ( ۱۵ مهر) با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: سخنان رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و درایت مندی ایشان در امور علمی، فرهنگی و سیاسی زمینه ساز حفظ انقلاب اسلامی است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه افسری تهران افزود: درایت رهبرمعظم انقلاب در زمینه علمی در بحث نانو و سلول های بنیادین، در جریان سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی همچنین اقتصاد مقاومتی زمینه ساز رشد و تعالی مسیر انقلاب اسلامی است. 

 

وی ادامه داد: زندگی زاهدانه، اعتماد به مردم، صداقت در بیان و رفتار، صلابت و ایستادگی در برابر دشمنان، بیان ایده های های نو و اثرگذار از دیگر جنبه های معرفتی و شخصیتی رهبرمعظم انقلاب اسلامی است. 

 

وی با اشاره به مهار بحران ها از طرف رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: سخنان رهبرمعظم انقلاب برای بسیاری از اهل خواص و عموم مردم، راهگشا و تبیینی بود، به واقع مدیر و مدبر بودن و مهار بحران را در سخنان و واکنش رهبرمعظم انقلاب به خوبی نشان داده شد.

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه ای که بیش از سه دهه از آن گذشته، همواره با هجمه ها و بحران های متعدد بود، بحران هایی که هر کدام برای ساقط کردن یک کشور و حاکمیت کافی بود.

 

به گفته وی، در جریان فتنه اخیر و اغتشاش ها شاهد بودیم که شعارها علیه اصل ولایت فقیه است و در کنار آن فرع هایی مانند دولت، مسائل اقتصادی، فلسطین، لنیان و هسته ای و حجاب هدف قرار گرفته شد. 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع حجاب و نقش بانوان در حفظ این مهم اشاره کرد و توضیح داد: بانوان با حفظ عفت و حجاب در صحنه های مختلف حاضر شوند و از این امر کوتاه نیایند.

 

حسینی همدانی ادامه داد: کار دست خود شما بانوان است و هیچ نهاد یا سازمانی نمی تواند کاری که خود شما برای حفظ عفت و حجاب در جامعه انجام می دهید انجام دهد. 

 

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود در خصوص وضعیت تحولات منطقه بیان کرد: تحولات منطقه نشان می دهد که ایران اسلامی نسبت به همسایگان خود مصوبات بین المللی، تعامل و حسن همجواری را رعایت می کند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1221442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha