تامین امنیت از رنج، سختی و پیکار با مجرمین حاصل شده است

محمدی کیا تامین امنیت جامعه را ناشی از تحمل رنج و سختی های متعدد و پیکار با مجرمان حرفه ای و دشمنان قسم خورده دانست.

«علی محمدی کیا« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تلاش هایی که برای تامین امنیت در حوزه های مختلف صورت می گیرد، اظهارداشت: وجود امنیت کشور مرهون تلاش، تحمل سختی و رنج متولیان این حوزه و دیگر نهادها در توسعه مولفه های امنیت ساز است.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: کارکنان نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی در روند تامین آرامش عمومی مشقت و سختی زیادی را متحمل می شوند و دوری از خانواده و همه رنج ها را برای این امر می پذیرند.

 

وی با بیان اینکه خانواده های آنان نیز با این موضوع همراهی دارند، تصریح کرد: دشمنان نظام برای صدمه به اصل انقلاب بسیج شده و قسم خورده اند و آنان از هیچ فرصتی کوتاه نمی آیند و از آن برای آسیب به کشور استفاده می کنند.

محمدی کیا با تاکید بر اینکه نباید تلاش های صورت گرفته در تامین امنیت و احساس آن نادیده گرفت، اذعان داشت: همکاری مردم و دیگر دستگاه های غیر امنیتی برای پایداری آرامش عمومی و جلوگیری از نا آرامی لازم است.

 

وی با بیان اینکه هم زمان با هفته ناجا از خانواده شهدای نیروی انتظامی تجلیل خواهد شد، گفت: از کارکنان پلیس در شهرستان توسط نهادهای اداری و مردم تجلیل می شود و نشستی هم از سوی مدیریت شهرستان برای این اقدام پیش بینی و اجرا خواهد شد.

 

فرماندار تیران و کرون اشتغال، فرهنگ دینی و اعتقادی، همبستگی اجتماعی و تلاش های عوامل امنیتی را در تامین امنیت این شهرستان مهم خواند و یادآورشد: احساس امنیت با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع محقق و پایدار می ماند.

کد خبر 1221447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha