عزم و اراده وزیر آموزش و پرورش بر اجرای  قانون رتبه بندی معلمان است

نیکزاد عزم و اراده وزیر آموزش و پرورش را بر اجرای قانون رتبه بندی معلمان دانست و گفت: در قانون بودجه امسال ۳۸ هزار میلیارد تومان برای این مهم در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی نیکزاد» امروز ( ۱۵ مهر ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان یک قانون بوده و منابع آن نیز در قانون دیده شده، اظهار کرد: عزم و اراده وزیر آموزش و پرورش بر اجرای این قانون است.
 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توافق بر این موضوع بوده که برای ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رتبه بندی معلمان انجام شود و در قانون بودجه امسال ۳۸ هزار میلیارد تومان برای این مهم در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
 

وی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش آئین نامه اجرایی را نوشته و در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب رسید، ادامه داد: رتبه بندی معلمان به صورت قانون درآمده و حتماً اجرایی خواهد شد و هزینه هایی به صورت علی الحساب برای معلمان در حال پرداخت است.
 

نیکزاد از معلمان خواست که صبر پیشه کرده تا این کار به صورت کارشناسی بررسی شود، ضمن اینکه هزینه های علی الحساب پرداختی به معلمان در مقطعی که کار کارشناسی به اتمام رسیدف تسویه حساب می شوند.

کد خبر 1221480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha