ضرورت نظارت بر کشتار بین راهی/امنیت غذایی مردم مورد توجه باشد

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه سلامت مردم باید تحت نظارت و کنترل باشد، گفت: در زمینه کشتار احساس می شود کنترل های لازم به درستی صورت نمی گیرد، زیرا در مسیرها مشاهده می شود که بر کشتار بین راهی نظارت نمی شود.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار مدیرکل و پرسنل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند این مجموعه در زمینه دفاع از سلامت مردم، اظهار کرد: دامپزشکی با جامعه و سلامت عمومی مردم که باعث تولید، بهره وری و اشتغال می شود، نیز سر و کار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امنیت غذایی مردم را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: امنیت غذایی مردم باید به موقع انجام گیرد، چون با سلامت جامعه در ارتباط است.

 

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم باید تحت نظارت و کنترل باشد، ادامه داد: در زمینه کشتار احساس می شود کنترل های لازم به درستی صورت نمی گیرد، زیرا در مسیرها مشاهده می شود که بر کشتار بین راهی نظارت نمی شود.

 

آیت الله حسینی بر مدیریت کشتارهای بین راهی تاکید کرد و افزود: بحث بهداشت در این زمینه مهم است که باید بهداشت محیط سلامت مردم را مدنظر قرار دهد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر مشکلی در جامعه وجود دارد به این دلیل است که قانون گرا نیستیم، ادامه داد: هزاران میلیارد خسارت به دلیل شاید یک خطای عمدی در کشور صورت گرفته که باید تلاش کنیم مردم در مسیر قانون حرکت کنند.

 

وی اظهار کرد: اگر قانونی در کشور وضع می شود همه باید به آن پایبند باشند، ضمن اینکه باید با متخلفین طبق قانون برخورد شود.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه بیماری ها باید کنترل شوند، گفت: اگر این کار صورت نگیرد، تولید و سلامت مردم به خطر می افتد .

 

وی از دامپزشکی استان خواست بر بیماری های دامی نظارت کند و گفت: کسانی که قصد ایجاد مشاغل در زمینه دامداری را دارند با توجه به بیماری ها و مشکلات عدیده ای که متوجه آنها می شود، ضرورت دارد در این زمینه تدابیر لازم را مدنظر قرار دهند.

 

گفتنی است در این نشست مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از فعالیت های این سازمان در استان را تشریح کرد.

کد خبر 1221515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha