حمایت مردم از پلیس در حوادث اخیر بهترین سند افتخار نیروی انتظامی است

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی حمایت مردم از پلیس در حوادث اخیر را بهترین سند افتخار نیروی انتظامی دانست و گفت: مهربانی پلیس نسبت به مردم اجازه نمی داد از آسیب و خسارت های خود کم کند و به مردم آسیب وارد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(۱۶ مهر) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان به مناسبت هفته ملی فراجا در سخنانی نیروی انتظامی را مجموعه ای مردمی، دلسوز، مهربان و مقتدر توصیف کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان حمایت مردم از پلیس در حوادث اخیر را بهترین سند افتخار نیروی انتظامی دانست و جانفشانی این نیرو را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مهربانی پلیس نسبت به مردم اجازه نمی داد از آسیب و خسارت های خود کم کند و به مردم آسیب وارد شود.


 

وی از موضع مقتدرانه نیروی انتظامی و همراهی با مردم  در حوادث اخیر قدردانی کرد و گفت: در استان کرمان کمترین خسارت را داشتیم و از شورای تامین که با اقدام عالمانه توانست کرمان را جزو نخستین استان های امن در این مسئله نشان بدهد قدردانی می کنم.

 

 

امام جمعه کرمان با قدردانی از نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در حوادثی که در روزها و ماه های اخیر اتفاق افتاد؛ گفت: نیروی انتظامی استان در حادثه سیل در خط مقدم در کنار دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم حضور داشت.

 

 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی نیروی انتظامی در حوادث استان و مسئولیت شناسی و کمک به مردم؛ یادآور شد: دشمن برنامه ریزی گسترده ای داشت و فتنه بزرگی بود که با بصیرت مردم و زحمت نیروهای نظامی از سر ملت دور شد.
 

 

وی با بیان اينکه دشمن با سازماندهی اشرار و گروه های مسلح و تحریک قومیت ها و مذاهب تلاش زیادی کرده بود؛ تصریح کرد: اما با حضور میدانی نیروهای انتظامی برای جلوگیری از آسیب به بازار، بیت المال و زندگی مردم شبانه روز تلاش کردند.

کد خبر 1221519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha